کد خبر: 953291
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
رئیس پشتیبانی ساخت داخل شرکت پالايش نفت اصفهان :
در حال حاضر با بيش از ۵۰۰ شرکت سازنده داخلي كارهاي بسيار مهم و ارزشمندي صورت گرفته كه حتي با نمونه هاي خارجي قابل رقابت و معتبرتر از آنها هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان رئیس پشتیبانی ساخت داخل شرکت پالايش نفت اصفهان اظهار داشت : در سال گذشته موفق به ساخت ۴۵۳ قطعه با تيراژ ۱۲۰هزار عدد شده ايم و ميزان صرفه جوئي اين توليدات برابرحدود ۲۶۰ ميلياردريال برآورد شده است.
سعید احترامیان گفت : افزايش 300 درصدي تیراژ توليد قطعات در شركت پالايش نفت اصفهان نسبت به سال گذشته افزايش داشته است وهزینه ساخت قطعات حدود ۴۵ ميليارد ريال می باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر با بيش از ۵۰۰ شرکت سازنده داخلي ارتباط داريم، اظهار داشت : تا کنون با اين روش كارهاي بسيار مهم و ارزشمندي صورت گرفته كه حتي با نمونه هاي خارجي قابل رقابت و معتبرتر از آنها هستند.
شایان ذکر است ؛شرکت پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده هاي نفتي و تامين خوراک صنايع پايين دستي (شرکت هاي پتروشيمي اصفهان، پتروشيمي اراک، نفت سپاهان، پالايش نفت جي و صنايع شيميايي ايران) از سال ۱۳۵۸ آغاز نموده و هم اکنون حدود ۲۳ درصد از فرآورده هاي نفتي مورد نياز كشور را توليد مي نمايد ودر سایه عنایت به منویات مقام معظم رهبری در پيشبرد اقتصاد مقاومتي، عليرغم تحريم هاي ظالمانه استکبار جهاني، با کمک متخصصان داخلي، پيچيده ترين کاتاليست پالايشي دنيا مربوط به واحدهاي بنزين سازي را (كه تا قبل از اين، توليد آن تنها در انحصار دو شركت بزرگ آمريكايي و فرانسوي بود) توليد نموده و از سال ۱۳۹۴ با راه اندازي وبهره برداري كامل از مجتمع بنزين سازي و توليد متوسط روزانه ۱۱ ميليون ليتر بنزين يورو ۵ سهم بسزايي در كاهش آلودگي كلانشهر اصفهان و كشور دارد. اين شركت همچنين روزانه حدود ۲ ميليون ليتر گازوئيل يورو ۴و ۵ توليد مي كند و با بهره برداري از واحد تصفيه گازوئيل كه در اواخر سال۱۳۹۸ محقق مي شود تمام ۲۲ ميليون ليتر گازوئيل توليدي اين شركت، يورو ۵ خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار