کد خبر: 953159
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
مسؤول بسیج کارگری استان کردستان:
اجلاسیه شهدای جامعه کارگری استان کردستان از سلسله برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان با حضور مسؤولان، خانواده‌های معظم شاهد و قشر کارگر استان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار جوان از سنندج، کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان خردادماه امسال در سنندج برگزار می‌شود و به همین منظور برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی و اقشار مختلف جامعه تا رسیدن به زمان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره پیش‌بینی شده است.

تاکنون اجلاسیه بیشتر شهرستان‌ها و اقشار برگزار شده و امروز نیز در گرامیداشت هفته مقام کارگر و روز بسیج کارگری، اجلاسیه شهدای جامعه کارگری در استان با حضور مسؤولان کشوری و استانی، خانواده معظم شاهد و نیز قشر کارگر استان در سنندج آغاز شد.

مسؤول بسیج کارگری استان کردستان به نقش کارگران از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه کارگری در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ و کلیدی ایفا کردند و با اتمام جنگ تحمیلی هم نقش این قشر زحمتکش جامعه در سازندگی کشور موثر واقع شد.

حبیب‌الله کاووسی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است و بر همین مبنا تلاش می‌کنیم تا اجلاسیه‌ای در خور و شان شهدای والامقام جامعه کارگری استان برگزار کنیم

وی افزود: در این جلاسیه از ۲۰ خانواده شهید کارگری و همچنین ۶ نفر از کارگران نمونه تجلیل خواهد شد.

کاووسی اذعان داشت: این اجلاسیه با مشارکت دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر