کد خبر: 952965
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
دوچرخه‌سوار طلایی ایران مـــــدال ارزشمندش را به مردم سیل‌زده آق‌قلا تقدیم کرد. رکابزنان ملی‌پوش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره کهن به تاشکند رفته‌اند تا از اعتبار دوچرخه‌سواری کشورمان در آسیا دفاع کنند.
اشرف رامین
سرویس ورزش جوان آنلاین: در این بین محمد گنج‌خانلو موفق شد اولین طلایی دوچرخه‌سواری ایران در این رقابت‌ها لقب گیرد. این ملی‌پوش در بخش استقامت جاده عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. گنج‌خانلو اهدای مدالش را ادای دین به هموطنان سیل‌زده عنوان کرد: «خدا را شاکرم که در شش سال حضورم در مسابقات آسیایی باز هم مدال گرفتم و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم. برای این مدال خیلی سختی کشیدم و خستگی از تن من و همه مربیان و مسئولان فدراسیون درآمد. خوشحالم تا آخرین لحظه کم نیاوردم و در رقابت با رکابزنان متمول کشور‌های آسیایی اول شدم. از ابتدای سال که شهر‌های کشورمان دچار سیل شدند، دوست داشتم هدیه‌ای به رسم همدردی به‌آن‌ها اهدا کنم و فکر می‌کنم این طلا باارزش‌ترین چیزی باشد که دارم.»
سمیه یزدانی هم دیروز در ادامه رقابت‌ها، اولین مـــدال تاریـخ دوچرخه‌سواری بانوان ایران را در آسیا به دست آورد. بانوی رکابزن کشورمان در ماده استقامت پس از حریفان ازبک و کره‌ای روی سکوی سوم ایستاد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار