کد خبر: 952919
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
میتسوبیشی پاژروی محبوب و افسانه‌ای در حال بازنشستگی است و احتمالا تولید آن به زودی متوقف خواهد شد. این خودرو از سال 1982 به بازارهای جهان ارائه شده و تاکنون بیش از 640 هزار دستگاه از آن در اختیار مشتریان قرار گرفته است. اینک پاژرو قصد دارد با دو "نسخه نهایی" ویژه از بازار محلی خود خداحافظی خواهد کرد.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: نسخه‌های نهایی این پاژرو در 700 دستگاه ساخته شده و قرار است در قالب یک SUV سخت در آوریل سال جاری به مشتریان عرضه شود.
توقف تولید میتسوبیشی پاژروی افسانه‌ای+ (عکس)
قیمت این "نسخه‌های محدود"، حدود 4.53 میلیون یوان یا 40 هزار و 489 دلار آمریکاست. میتسوبیشی قصد دارد این700 دستگاه پاژرو را در 70 بازار جهان ارائه کند.

این نسخه‌های نهایی به سیستم اطلاعات و سرگرمی، صفحه نمایش 7 اینچی، صندلی‌های چرمیِ برقی در ردیف جلو، ریل سقفی، سانروف الکتریکی و پکیج‌های زمستانی مجهز است. صفحه نمایش بزرگتر در این خودرو می‌تواند بنابه سفارش و خواست مشتریان به کار رود.
توقف تولید میتسوبیشی پاژروی افسانه‌ای+ (عکس)
خودرو با یک موتور دیزلی 3.2 لیتری و با گشتاوری حدود 441 نیوتن‌متر، 190 اسب بخار قدرت تولید کرده و این توان از طریق یک گیربکس اتوماتیک 5 سرعته به سیستم محرک تمام چرخ یا یک انتخاب فوق‌العاده "4 ویل‌درایو" -با سفارش مشتری- منتقل می‌شود.
توقف تولید میتسوبیشی پاژروی افسانه‌ای+ (عکس)
نسل کنونی پاژرو در سال 2006 در نمایشگاه خودرویی پاریس معرفی شد و برای باقی ماندن در رقابت با خودروهای هم رده خود فیس‌لیفت‌هایی را در سال‌های 2009، 2010 و 2015 تجربه کرد.
توقف تولید میتسوبیشی پاژروی افسانه‌ای+ (عکس)
در سال 2018، میتسوبیشی شاهد کاهش چشمگیر تقاضا برای پاژرو در ژاپن بود و میزان فروشش به کمتر از 1000 نسخه رسید. اصلی‌ترین دلیل کاهش تقاضای پاژرو، رتبه بندی ضعیف اقتصاد SUV محسوب می‌شود و به همین دلیل مشتریان این خودرو به سمت خودروهایی مانند نسخه الکتریکی- پلاگین هیبریدی "اوتلندر" یا کراس‌اوور اکلیپس تغییر ذائقه می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر