کد خبر: 952748
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف اراضی ملی به میزان  ۱۰۹ هکتار و ارزش ۲۵۵ میلیارد ریال در سال ۹۷ خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف اراضی ملی به میزان  ۱۰۹ هکتار و ارزش ۲۵۵ میلیارد ریال در سال ۹۷ خبر داد.

احمدمرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال در زمینه  املاک و با اقدامات انجام شده از طرف یگان حفاظت و همکاری معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها، رفع تصرف فوری اراضی ملی به تعداد ۵۹ فقره وبه میزان ۷۶ هکتارو ارزش ۱۵۶ میلیارد ریال و اجرای حکم قضایی به تعداد ۸ فقره و به میزان ۳۳ هکتار  به ارزش ریالی ۹۹ میلیارد ریال در سطح استان انجام گردید.

این مقام مسئول افزود: بیشترین رفع تصرف از نظر مساحت متعلق به شهرستان خنداب به میزان ۵۲۶ هزار مترمربع و کمترین میزان مربوط به شهرستان شازند به میزان ۳۰۰ مترمربع می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان داشت: از حیث ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان محلات به ارزش ۸۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و شهرستان اراک با ۶۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال می‌باشد.

وی افزود: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی وظیفه حفظ و حراست از زمین‌های دولتی را بر عهده داشته و با متصرفان غیرقانونی برخورد قاطع خواهد کرد و به طور مستمر بر اراضی ملی نظارت و گشت زنی داردو اجازه هیچ گونه دخل، تصرف، تجاوز و ساخت و ساز غیر مجاز را به افراد سودجو و فرصت طلب را نمی‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر