کد خبر: 952743
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
بررسی‌ها طی سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها نه تنها جزو مضطرب‌ترین مردم در سراسر جهان هستند بلکه در سال گذشته بیشترین میزان خشم، استرس و نگرانی طی یک دهه اخیر را تحمل کرده‌اند.
سرويس جامعه جوان آنلاين: تحقیقات جدید موسسه افکارسنجی «گالوپ» نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۸ به‌صورت روزانه اضطراب شدید را تجربه کرده و این مسئله آن‌ها را در میان پراسترس‌ترین مردم جهان قرار داده است.

در این تحقیقات که طی سال گذشته با جامعه آماری ۱۵۱ هزار نفر در بیش از ۱۴۰ کشور جهان انجام شد، مشخص گردید که ۵۵ درصد مردم آمریکا استرس مخرب روزانه را تجربه کرده و میزان خشم و نگرانی آن‌ها طی یک دهه اخیر به بالاترین سطح خود رسیده است.

این در حالی است که میانگین استرس جهانی در این نظرسنجی، حدود ۳۵ درصد (تعداد افراد یک کشور که روزانه اضطراب و تشویش را تجربه می‌کنند) محاسبه شده است. در زمان انجام مصاحبه‌ها، آمریکایی‌ها همچنین به میزان بیشتری در مقایسه با میانگین جهانی (۴۵ درصد در برابر ۳۹ درصد) گفتند که «در روز گذشته نگرانی بیش از حد را تجربه کردند».

بررسی دقیق‌تر گالوپ نشان می‌دهد که آمریکایی‌های زیر ۵۰ سال با درآمد کم و دیدگاه تیره نسبت به عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور، تجربه‌های عاطفی منفی بیشتری در مقایسه با دیگر هموطنان خود داشته‌اند. این موارد احتمالا با احساس اضطراب، خشم و نگرانی شدید ۵۵ درصد مردم ایالات متحده بی‌ارتباط نیست.

در مقیاس جهانی نیز معیار‌ها همانند سال ۲۰۱۷ است، سالی که از سوی این موسسه به‌عنوان «سیاه‌ترین سال بشریت در یک دهه اخیر» نام‌گذاری شد. همچنین همزمان با کاهش میزان استرس در سطح جهان، اما خشونت فردی افزایش داشته و نگرانی و ناراحتی نیز به بالاترین رکورد خود رسیده است.
 
آمریکایی‌ها مضطرب‌ترین مردم جهان+آمار
آمریکایی‌ها مضطرب‌ترین مردم جهان+آمار
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار