کد خبر: 952674
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز با انجام سه بازی در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در اولین دیدار در رشت، سپیدرود به مصاف فولاد می‌رود. ذوب آهن با تراکتورسازی مصاف می‌کند و در حساس‌ترین دیدار پرسپولیس میزبان سپاهان خواهد بود. فردا هم استقلال به مصاف پدیده می‌رود و صنعت نفت آبادان میزبان نفت مسجدسلیمان است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : اولین دیدار سپیدرود در حالی درورزشگاه سردار جنگل از ساعت ۱۷/۱۵ پذیرای تیم فولاد است که با ۱۹ امتیاز برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد و این بازی از حساسیت زیادی برخوردار خواهد بود. استقلال خوزستان که تقریباً سقوطش به لیگ دسته یک قطعی به نظر می‌رسد، اما سپیدرود هنوز برای ماندن در لیگ امید دارد.جدال پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی آن‌ها با تیم بالایی‌شان یعنی نفت مسجد سلیمان فقط یک امتیاز فاصله دارند و نمی‌خواهند این فرصت را از دست بدهند. فولاد در حال حاضر با هدایت قطبی در رتبه ششم جدول است.

ذوب آهن- تراکتورسازی
اما دیگر دیدار که دراصفهان برگزار می‌شود ذوب آهن به مصاف تراکتورسازی می‌رود ذوب آهنی که این روز‌ها هم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفته و هم در لیگ برتر. در آن سو تراکتورسازی، تیمی که مدعی قهرمانی بود با دو شکست پیاپی امید به بازگشت در کورس قهرمانی دارد و با این دو باخت بد موقع، حالا ۶ امتیاز با صدر فاصله دارد و باید برای کم کردن این فاصله برابر تیمی قرار بگیرد که دوازده هفته است که هیچ تیمی نتوانسته آن را شکست بدهد. این بازی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود.

پرسپولیس- سپاهان
اما در حساس‌ترین دیدار هفته پرسپولیس در آزادی پذیرای تیم سپاهان است. دیداری که برنده آن می‌تواند قهرمان لیگ را تا حدودوی مشخص کند. البته پرسپولیس در صورت برد شرایط بهتری پیدا می‌کند. در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ با ۴۱ گل زده متعلق به سپاهان است که باید برابر دومین خط دفاع برتر لیگ با ۱۲ گل خورده قرار بگیرد. کیروش استنلی با ۱۴ گل و علی علیپور با ۱۳ گل مدعیان آقای گلی از هر دو تیم هستند و امروز می‌توانند در نتیجه بازی اثرگذار باشند. پرسپولیس در صورت برد می‌تواند به قهرمانی پنجمش در لیگ و سومین قهرمانی متوالی‌اش نزدیک‌تر شود و از این بابت در کنار سپاهان قرار بگیرد. سپاهان برای این دیدار محمد ایرانپوریان مدافع راست خود را در اختیار ندارد و پرسپولیس هم شجاع خلیل زاده مدافع میانی اش را برای این بازی ندارد.

اما فردا در ادامه دیدار‌های هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر استقلال به مصاف پدیده می‌رود و صنعت نفت آبادان میزبان نفت مسجدسلیمان است.

پدیده مشهد- استقلال
بازی این دو تیم در حالی برگزار می‌شود که استقلال در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان مغلوب شده و حالا باید در مشهد بازی حساس را برگزار کند. پدیده هم در بازی آخر خود برابر نساجی شکست خورد تا در رده پنجم قرار بگیرد، اما با این حال این تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کند

صنعت نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان
صنعت نفت بعد از پیروزی پرگل مقابل فولاد خوزستان به بقا در لیگ برتر امیدوار شد، ولی هنوز هم روی کاغذ خطرسقوط زردپوشان را تهدید می‌کند. صنعت نفت اگر مثل مسابقه با فولاد خوزستان برزیلی بازی کند نفت کار سختی پیش رو خواهد داشت. با این حال فیروز کریمی برای نجات نفت به شهر مسجدسلیمان سفر کرده است. کریمی در تیم صنعت هم مربی بوده و با این تیم غریبه نیست نتیجه این بازی بیشتر از همه برای سپیدرود رشت مهم است؛ که امروز در خانه به مصاف فولاد می‌رود.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و هفتم:
جمعه ۶ اردیبهشت – ساعت ۱۸:۱۵
سپیدرود رشت - فولاد خوزستان
داور وسط: علیرضا فغانی
کمک ها: مهدی الوندی و محسن سلطانی
داور چهارم:محمدعلی پورمتقی
کمک‌های اضافی:موعود بنیادی فرد و امیر عرب براقی
ناظر:اسماعیل صفیری
جمعه ۶ اردیبهشت – ساعت ۲۰:۱۵
پرسپولیس تهران - فولاد مبارکه سپاهان
داور وسط: بیژن حیدری
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی
داور چهارم:مهرداد نجفی
کمک‌های اضافی:حسن اکرمی و سیدرضا مهدوی
ناظر: فریدون اصفهانیان
جمعه ۶ اردیبهشت – ساعت ۲۰:۱۵
ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازی تبریز
داور وسط: سیدحسین زرگر
کمک ها: فرزاد بهرامی و احد سلطانی
داور چهارم:امیر رضا آشورماهانی
کمک‌های اضافی: سیدعلی اصغر مومنی و کیوان علی محمدی
ناظر: سعید بطحایی
شنبه ۷ اردیبهشت – ساعت ۲۰:۱۵
پدیده شهر خودرو - استقلال تهران
داور وسط:کوپال ناظمی
کمک ها:بابک داوری و فرهاد مروجی
داور چهارم:محمد رسول ذورقی
کمک‌های اضافی: محمدحسین ترابیان و عبدالنبی پورخلف
ناظر:ابراهیم میرزابیگی

شنبه ۷ اردیبهشت – ساعت ۱۹:۱۵
صنعت نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان
داور وسط:رضا عادل
کمک ها: رضا سخندان و یعقوب سخندان
داور چهارم:جلیل شعرانی
کمک‌های اضافی: سیدمهدی مرجان زاده و محمدباقر پورباقر
ناظر: حسین عسکری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار