کد خبر: 952654
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تامین نیاز‌های عمومی کارگران در سالجاری با حداقل قیمت از طریق تعاونی امکان خبر داد.

جوان آنلاین: محمد شریعتمداری ظهر پنج شنبه در جمع کارگران واحد‌های صنعتی بازگشایی شده پس از سیل در شهرک صنعتی آق قلا اظهار کرد: کارگران ستون فقرات تولید کشور هستند و تلاش دارند با رونق تولید خسارت‌هایی که دشمن نی خواست به کشور تحمیل کند، پرداخت می‌کنند.

وی افزود: فاصله معیشتی خانوار‌های کارگری با سایر اقشار بسیار زیاد است و تلاش کردیم در نظام سه جانبه این فاصله را به حداقل برسانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه فاصله دستمزد کارگری با سایر اقشار همچنان وجود دارد، ادامه داد: افزایش دستمزد‌های حداقلی از یکسو واحد‌های تولیدی را تحت تاثیر قرار می‌داد و کاهش دستمزد معیشت کارگران را آسیب می‌زد و در نظام سه جانبه گرایانه تلاش کردیم همه موضوعات را بسنجیم و تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ نیاز‌های عمومی و معیشتی کارگران از تعاونی امکان با حداقل قیمت و نزدیک به قیمت واقعی تامین شود.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: تعاونی امکان که یکی از مراکز مهم تامین نیاز‌های عمومی کارگران و متعلق به کارگران است؛ در سالجاری این مرکز از محل منابع ارزی که در اختیارش قرار می‌گیرد، از طریق سامانه نیما نیازمندی‌های کارگران را تامین کرده و از طریق تعاونی‌های کارگری در استان‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
سلام
خدواکیلی وزیران و مدیرانی که هر کدام چتدین شرکت و ملک و اعضاء خانواده در رفاه ویا خارج از کشوو زندگی می کنند و ماشبن های مدل بالای خارجی سوار میشوند از کجا حال دل من کارگر که سه ماه کار میکنم و سه ماه ببکار از کجا می فهمد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار