کد خبر: 952643
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
آرزوهای رنگین کودکان بر دیوارهای بیمارستان کودکان تبریز به همت موسسه تسکین نقش بست و دنیای کودکانه را رنگین‌تر کرد.

جواد میلانی مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین در تشریح این مهم اظهار داشت: در راستای تلطیف فضای بیمارستان و حفظ شادی و روحیه کودکان بیمار، موسسه تسکین با همراهی طراحان خود، نقاشی و آرزوهای کودکان را در قالب طرح و تصاویر شاد بر دیوار های بیمارستان ثبت کرد.

وی گفت: این تصاویر که حالت روایی و داستانی دارند فضایی پر از رنگ و شادی را فراهم آورده‌اند تا کودکان را در دوران بستری و بیماری هر چه بیشتر در پیوند با دنیای خود نگه دارند.

میلانی در عین حال افزود: روایی بودن نقاشی‌ها و تصاویر روی دیوار فرصتی را برای مربی تسکین فراهم آورده تا قصه‌ها و داستان‌های خود برای کودکان را در تمام فضای بیمارستان گسترش دهد.

میلانی با اشاره به استقبال کودکان و خانواده‌های آنها از فضای شاد ایجاد شده در بیمارستان، یادآور شد: کودکان و خانواده‌های آنها به تنهایی نمی‌توانند دوران درمان و سختی‌های روحی و مالی را طی کنند و روحیه شاد کودکان نه تنها تاثیر به سزایی در روند درمان دارد بلکه پس از درمان نیز باید این حمایت و روحیه حفظ شود تا بتوانند زندگی موثری را در جامعه آغاز کنند.

مدیرعامل  موسسه تسکین ضمن قدردانی از همراهان همیشگی این مجموعه در پروژه‌های مختلف گفت: در طراحی و اجرای نقاشی و ساخت استیکر آرزوهای کودکان آیسان مرادی و امین جباری تسکین را همراهی کردند که تلاش آنها جای قدردانی دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر