کد خبر: 952641
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان:
جشنواره منطقه‌ای زاگرس جوان با دربرگیری فعالیت‌ها و دستاوردهای تشکل‌های مردم نهاد جوانان پنج استان غربی ایران در سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاين از سنندج، چهارشنبه‌شب و با حضور نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد جوانان پنج استان غربی کشور مراسم افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه زاگرس جوان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز به کار کرد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: در این جشنواره استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و کردستان حضور دارند و به مدت پنج روز برنامه‌ها و دستاوردهای سمن‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

گلاویژ فتاحی افزود: علاوه بر اینکه غرفه دستاوردهای سمن‌ها در طول روز پذیرای مخاطبان خواهد بود، هر شب نیز یکی از استان‌های شرکت کننده اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از جوانان برتر استان‌های شرکت‌کننده، برپایی جشن گلریزان ویژه جوانان آسیب‌دیده از سیلاب در استان لرستان از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای این جشنواره است.

فتاحی اظهار کرد: هر گونه حمایت از تشکل‌های جوانان و هزینه‌کرد در حوزه جوانان سرمایه‌گذاری ارزشمند در راستای توسعه پایدار جامعه خواهد بود لذا امیدواریم همه اقشار جامعه نسبت به این حوزه احساس مسئولیت نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر