کد خبر: 952631
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
هفته بیست و پنجم عصر امروز با برگزاری سه دیدار ماشین‌سازی- سایپا، استقلال خوزستان- نساجی و پیکان-پارس جنوبی استارت می‌خورد، اما اوج حساسیت بازی‌های این هفته در دومین روز از برگزاری این رقابت‌هاست، جایی که پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی از سپاهان دیگر مدعی جام پذیرایی می‌کند. البته تراکتور هم با وجود سقوط به رده چهارم به دلیل اینکه تنها یک امتیاز از تیم‌های دوم تا سوم جدول کم دارد، دیدارش با ذوب‌آهن از اهمیت زیادی برخوردار است. این حساسیت را در بازی فولاد-سپیدرود هم به وضوح می‌توان دید، به خصوص که رشتی‌ها عزم خود را برای فرار از قعر جدول، بعد از پیروزی برابر تراکتورسازان تبریزی جزم کرده‌اند.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در حساس‌ترین بازی این هفته، صدرنشین لیگ که طی هفته‌های اخیر امتیاز‌های مهمی را از دست داده در دیداری دشوار از سپاهانی‌های اصفهان پذیرایی می‌کند. سپاهانی که تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال است که در رده سوم جدول جای گرفته و بعد از سال‌ها توانسته خود را در مثلث قهرمانی جای دهد و با هدایت قلعه‌نویی چهره یک مدعی را از خود به نمایش بگذارد. مدعی که برای رسیدن به جام این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باید از سد پرسپولیس عبور کند. تیمی که با برانکو دو فصل پی‌در‌پی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و حالا هدفی جز هت‌تریک قهرمانی ندارد. البته اگر حاشیه‌هایی که هفته‌های اخیر گریبان این تیم را گرفته، ترمز قهرمانی پرسپولیس را در واپسین هفته‌های باقی مانده از لیگ نکشد!
در آن سو، سپاهان بعد از دو پیروزی پرگل در هفته‌های اخیر و استراحتی مناسب، ساعت ۲۰:۱۵ فردا شب در آزادی مهمان سرخپوشان پایتخت است، تیمی که برخلاف حریف اصفهانی از روحیه و شرایط مناسبی برخوردار نیست. یاران برانکو آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان را واگذار کردند و بازی با ذوب‌آهن، دیگر نماینده اصفهان را هم با تساوی به پایان بردند و دو امتیاز حساس را از دست دادند تا رقابت‌ها در ادامه با هیجان و حساسیت بیشتری دنبال شود. برانکو، اما تأکید دارد که تکلیف قهرمانی بعد از بازی فرداشب تیمش برابر سپاهان روشن می‌شود، اما با توجه به بازی‌های سرسخت سرخپوشان در ادامه، پیروزی احتمالی شاگردان پروفسور در بازی فردا شب نمی‌تواند خیال برانکو را بابت سومین قهرمانی آسوده کند.
پرسپولیس برانکو بعد از نتایج اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. این فشار‌ها در کنار مسائل و مشکلات مالی تیم که باعث شد بازیکنان با وساطت و قول مستقیم برانکو راهی دوبی شوند، کار سرخپوشان را در بازی فردا شب مراتب سخت‌تر کرده است.
البته پرسپولیس در پنج بازی اخیر با سپاهان طعم باخت را نچشیده و سه مرتبه پیروز میدان بوده و دو بار هم کار را به تساوی کشیده، درست مثل بازی دور رفت.
آمار شاگردان قلعه‌نویی برابر تیم‌های تهرانی از هفته دهم به بعد با سه برد مهم برابر استقلال، سایپا و پیکان همراه بوده، باید دید بعد از این بازی هم به سود اصفهانی‌ها تمام می‌شود یا برانکو با جشن پیروزی برابر سپاهان در آزادی، پرسپولیس را یک گام دیگر به کسب سومین عنوان قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار