کد خبر: 952630
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
عصر سه‌شنبه در شرایطی که خیلی‌ها منتظر مسابقه استقلال و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بودند در سیرجان و بوشهر کمتر کسی حواسش به بازی شاگردان شفر بود.
مانی سعيدی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آنجا آن‌ها رؤیا‌های فوتبالی‌شان را در جایی دیگر و در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جست‌وجو می‌کردند، جایی که دو تیم شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان می‌توانستند در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته یک، جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند. همین بود که هواداران گل‌گهر ورزشگاه سیرجان را روی سرشان گذاشته بودند و آن‌سو در بوشهر، فوتبالی‌ها گوش‌هایشان را تیز کرده بودند تا خبری از پاکدشت تهران بشنوند. در سیرجان و بوشهر اتفاقات همانطور که هواداران دو تیم می‌خواستند، پیش رفت تا سه‌شنبه هواداران این دو تیم تا صبح خیابان‌های این دوشهر را با جشن گرفتن روی سرشان بگذارند. گل‌گهر با وینکو بگوویچ معروف که چند دهه است در ایران مربیگری می‌کند با یک گل شهرداری ماهشهر را برد تا با ۵۵ امتیاز مجوز صعود به لیگ برتر را بگیرد. استان کرمان حالا با صعود گل‌گهر پس از چند سال غیب در لیگ برتر در فصل آینده یک نماینده در سطح اول فوتبال ایران دارد تا سال‌ها پس از مس کرمان، در فصل آینده گل‌گهر دومین تیم کرمانی باشد که راهی لیگ برتر می‌شود.
در بوشهر هم هواداران این تیم از فاصله هزار کیلومتری شهرشان تا تهران گوش به زنگ نتیجه بازی شاهین با تیم سرخپوشان پاکدشت بودند، مسابقه‌ای که بوشهری‌ها با یک گل در بازی خارج از خانه پیروز شدند تا با توجه به باخت گل ریحان البرز جدی‌ترین رقیب‌شان با ۵۴ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم تثبیت کنند و به عنوان دومین تیم، لیگ برتری شوند و پرونده مهمانان تازه لیگ برتر در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته اول بسته شود. شاهین بوشهر حالا پس از هفت سال دوباره به لیگ برتر بازگشته است تا استان بوشهر در فصل آینده لیگ برتر علاوه بر پارس جنوبی جم یک نماینده دیگر هم داشته باشد. لیگ برتری شدن تیم ریشه‌دار بوشهر با عبدالله ویسی، بازگشت دوباره این مربی جوان به روز‌های خوبش نیز بود. ویسی که فصل جاری فوتبال را با شروع ضعیف در نفت مسجدسلیمان و کنار رفتن از این تیم آغاز کرده بود حالا با لیگ برتری کردن شاهین، روی ابرهاست و بازگشت قدرتمندانه‌ای به مربیگری داشته است مانند روزی که استقلال خوزستان را قهرمان لیگ کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار