کد خبر: 952629
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۶
هفته، هفته سرخابی‌ها در آسیا نبود، برعکس دو هفته پیش که استقلال و پرسپولیس با برد نمایندگان عربستان حسابی هوادارانشان را شارژ کرده بودند، اما دوشنبه و سه‌شنبه این هفته؛ اول پرسپولیس به الاهلی باخت و یک شب بعد هم استقلال همان راه رقیب سنتی‌اش را رفت و شاگردان شفر هم به الهلال باختند تا سرخابی‌ها با دو شکست مقابل تیم‌های سعودی، دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کنند و حالا امیدواری هوادارانشان برای صعود به کمترین حد رسیده است.
سعيد احمديان

سرویس ورزشی جوان آنلاین: با شکست یک بر صفر استقلال در ابوظبی، آن‌ها تنها با چهار امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفته‌اند. الهلال ۹ امتیازی در صدر ایستاده و تنها یک امتیاز برای صعود می‌خواهد. الدحیل هم با توجه به پیروزی مقابل العین، هفت امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و فاصله‌اش را با آبی‌ها به سه امتیاز رساند. حالا استقلال پس از پشت سر گذاشتن مسابقه‌ای که چوب بازی محتاطانه و دفاعی‌اش را خورد برای صعود به مرحله حذفی باید دو مسابقه دیگر را با پیروزی به پایان برساند و امیدوار باشد که الهلال برای استقلال بازی کند و به الدحیل امتیاز کامل ندهد.
البته حساب ذوب‌آهن دیگر نماینده ایران را باید از استقلال و پرسپولیس جدا کرد. تیم خوب و یکدست علیرضا منصوریان که در لیگ قهرمانان با یک روند فوق‌العاده پیش می‌رود. آن‌ها سه‌شنبه با پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوصل تنها تیم پیروز ایران در هفته چهارم بودند. سبزپوشان اصفهانی برخلاف سرخابی‌های پایتخت بالای جدول گروهشان در آسیا جا خوش کرده‌اند و از دو بازی باقی مانده در مرحله گروهی تنها یک امتیاز برای صعود می‌خواهند، آن هم تیمی که پیش از شروع لیگ قهرمانان کسی روی آن‌ها برای صعود حساب باز نکرده بود و همه تخم‌مرغ‌هایشان را در سبد شاگردان برانکو و شفر گذاشته بودند. قرار گرفتن ذوب در آستانه صعود، بازگشت منصوریان به مربیگری در فوتبال ایران را رؤیایی کرده است. علی منصور که دو سال پیش از استقلال برکنار شد، پس از مدتی استراحت، این فصل با نشستن روی نیمکت ذوب توانسته دوباره نامش را سر زبان‌ها بیندازد. ذوب‌آهن با هدایت علی منصور با گرفتن ۱۰ امتیاز، بیشترین امتیاز را در بین تیم‌های غرب آسیا گرفته تا اصفهانی‌ها بهترین عملکرد را تا هفته چهارم لیگ قهرمانان به نام خودشان ثبت کنند. رکوردی که دلیل آن را باید در صحبت‌های منصوریان پس از سومین برد آسیایی تیمش جست‌وجو کرد، جایی که می‌گوید: «دوست دارم در لیگ قهرمانان آسیا رؤیاپرداز باشیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار