کد خبر: 952564
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
برنامه «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم در مرور مهمترین اخبار رسانه‌های اسرائیل، معامله قرن ترامپ برای ویران کردن پرونده فلسطین را روایت می‌کند.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «العین الاسرائیلیه» این هفته، از مهمترین موضوع اخبار رسانه‌های اسرائیلی، دیدگاه صهیونیست‌ها درباره معامله قرن ترامپ برای ویران ساختن پرونده فلسطین را بررسی می‌کند.
سحر مرتضی مجری برنامه در گفتگو با زاهر ابوحمده، کارشناس سیاسی حاضر در استودیو همچنین، ترس صهیونیست‌ها از احتمال برخاستن موج جدیدی از انتفاضه در اراضی اشغالی و راهپیمایی‌های گسترده در جهان اسلام علیه این معامله استکباری، آمریکایی صهیونیستی، را تشریح می‌کند.
در این برنامه توجه داده می‌شود که در معامله قرن که از سوی دولت ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در راستای روند صلح بین دولت فلسطین و دولت اسرائیل، مطرح شده، اسرائیل در ازای دریافت امتیاز‌هایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت، و الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند. گفتنی است محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بسیاری از مقامات فلسطینی و کشور‌های دیگر با این طرح به شدت مخالفت کرده‌اند.
برنامه «العین الاسرائیلیه» امشب ساعت ۲۲ به وقت تهران از شبکه العالم پخش می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار