کد خبر: 952505
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
در چهارمین هفته از لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده کشورمان برابر حریفان خود به میدان رفتند که در اولین دیدار استقلال برابر الاهلی عربستان با یک گل مغلوب شد و در دیگر میدان که در فولاد شهر اصفهان برگزار شد ذوب آهن با دو گل توانست حریف خود را شکست دهد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: دیدار تیم‌های الهلال عربستان و استقلال ایران که در ورزشگاه محد بن زاید برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.
ذوب‌آهن برد، استقلال در آستانه از لیگ قهرماناناستقلال در شرایطی این بازی را واگذار کرد که نواف العابد از دقیقه ۵۲ زمین با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. اما با این حال استقلال نتوانست کاری پیش ببرد و در نتیجه با همان تک گل نتیجه بازی را واگذار کرد. استقلال با این نتیجه همچنان ۴ امتیازی و در رده سوم جدول باقی ماند و آبی پوشان باید در دو دیدار آینده مقابل الدحیل و العین به پیروزی برسند تا شانس صعود داشته باشند. در این بازی الهلال توسط سباستین جووینکو (۵۰) برای الهلال گلزنی کرد. با این نتیجه، الهلال ۹ امتیازی شد و گام بلندی برای صعود برداشت و استقلال با ۴ امتیاز شانس خود برای صعود به مرحله بعد را کاهش داد.
ذوب‌آهن برد، استقلال در آستانه از لیگ قهرماناندر دیگر بازی ذوب آهن در حالی برابر الوصل به میدان رفت که با نتایج خوبی که در بازی‌های قبل کسب کرده بود با انگیزه خوبی پا به میدان گذاشت و در همان ابتدا در دقیقه ۲ گل اول بازی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود چرا که شاگردان منصوریان در ادامه هم موفق به گلزنی شدند تا در نهایت تیم اصفهانی پیروز میدان لقب بگیرد. از نکات قابل توجه این بازی در حالی که چند دقیقه از نیمه دوم ذوب‌آهن- الوصل ، برق ورزشگاه فولادشهر قطع شد تا بازی متوقف شود. کادر فنی ذوب‌آهن با استفاده از نور موبایل‌های خود بازیکنان را به وسط زمین بردند و با انجام تمرین بدن‌های آن‌ها را گرم نگه داشتند.
پیش از این در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک الاهلی به پایان رسید. شجاع خلیل زاده (۹۳) برای پرسپولیس گل زد. عمرالسوما (۳۰ - پنالتی) و ۸۳ برای تیم عربستانی گل زد. پرسپولیس دیدار رفت را دو بر صفر برده بود. پرسپولیس که با پیروزی برابر الاهلی عربستان امیدهایش برای صعود از این گروه را زنده کرده بود حالا بازهم با ۴ امتیاز به انتهای جدول سقوط کرد و الاهلی را با ۶ امتیاز به صعود امیدوار کرد. دیدار بعدی سرخپوشان در زمین پاختاکور ازبکستان خواهد بود که فعلاً صدرنشین این گروه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار