کد خبر: 952492
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
رئیس همایش بین المللی فقه گردشگری خبر داد:‏
رئیس همایش بین المللی فقه گردشگری از دریافت ۲۵۰ مقاله از داخل و خارج از کشور توسط ‏دبیرخانه این همایش خبر داد.‏

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بخت آور  در همایش بین المللی فقه گردشگری اظهار داشت: حضور دانشمندان، فضلا و صاحبان تحقیقات در حوزه مطالعات اسلامی در شهر فرهنگ و هنر را گرامی می‌داریم، شهری که انسان‌هایی فرهیخته و تأثیرگذار در فرهنگ ایران اسلامی و حتی عرصه‌های بین المللی را در خود پرورش داده است.

وی ادامه داد: در عرصه فقه اسلامی، حدیث، تفسیر و دیگر حوزه‌های اسلامی نیز این شهر توانسته فقیهان زیادی را تقدیم جامعه اسلامی کند که در راستای تحولات کشور و حتی جهان تأثیر گذار بوده‌اند.

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در تبریز افزود: سرداران بزرگ آذربایجان چون ستارخان و باقرخان، شهدای محراب، شهدای دانشگاه تبریز و شهدای دفاع مقدس از دیگر افتخارآفرینان این عرصه بوده‌اند.

بخت آور در خصوص موضوع این همایش گفت: فقه گردشگری یکی از موضوعات مهم فقه مضاف است که در تحولات اجتماعی کشورها و صحنه بین الملل جزو موارد تأثیرگذار در ارتباطات بین الملل بوده و سبب نزدیکی و آشنایی ملل با یکدیگر شده و رونق اقتصادی و تحولات شگرف در حوزه اجتماعی را به دنبال دارد.

وی در خصوص تعداد مقالات دریافتی در این همایش گفت: ۲۵۰ مقاله از داخل و خارج کشور در این همایش دریافت شده و توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها