کد خبر: 952487
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان با بیان اینکه در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشتباهاتی داشته است، گفت: باید برای کسب موفقیت در میادین بعدی اشتباهاتم را برطرف کنم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین:رضا یزدانی ، درباره سومین قهرمانی خود در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا اظهار کرد: بعد از ۲ سال دوری از میادین این رقابت‌ها دومین رویدادی بود که در آن شرکت کردم و خدا را شکر می‌کنم علی‌رغم اینکه هنوز به مرز آمادگی مد نظرم نرسیده‌ام توانستم به مدال طلای آسیا برسم. رقابت‌ها از سطح نسبتاً خوبی برخوردار بود و شاهد حضور کشتی‌گیران جوان در کنار نفرات با تجربه بودیم.
رضا یزدانی: باید اشتباهاتم را برطرف کنم
دارنده ۲ مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در این رقابت‌ها راضی است یا خیر؟ گفت: قطعاً نقاط ضعفی داشتم که باید آن‌ها را برطرف کنم تا برای رویداد‌های بعدی بخوبی آماده شوم. قصدم از حضور در این مسابقات بیشتر این بود که میدان ببینم و هر چه بهتر خودم را محک بزنم. با تعدادی از رقبایم قبلاً نیز کشتی گرفته بودم، اما کشتی گیران قزاق و مغول جوان و پرقدرت بودند و به لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داشتند. احساس می‌کنم جلوی آن‌ها پراشتباه ظاهر شدم و باید سر فرصت با آنالیز این حریفان، ایراداتم را برطرف کنم.

وی درباره تأثیر این مدال در ادامه کارش پس از ۲ سال دوری از میادین برای کسب موفقیت در رقابت‌های جهانی و المپیک نیز خاطرنشان کرد: به هر حال از اینکه توانستم باز هم با مدال طلا برای کشورم افتخارآفرینی کنم خوشحالم. قطعاً این قهرمانی می‌تواند در ادامه مسیر به من کمک کند و با انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت در میادین بعدی تمرین کنم. باید با بررسی نقاط ضعفم ایراداتی که در این مسابقات داشتم را برطرف کنم تا با آمادگی بیشتری مقابل حریفان جهانی قرار بگیرم.

یزدانی در پایان گفت: برای کشتی‌گیران ایران در ۵ وزن دوم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امروز (چهارشنبه) نیز شاهد موفقیت کشتی‌گیران ایران و کسب مدال‌های خوشرنگ باشیم تا با قدرت بر سکوی نخست آسیا قرار بگیریم
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار