کد خبر: 952468
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
زن گلفروش پس از کشاندن مشتریان به خانه‌اش سناریوی اخاذی‌های سیاه از آن‌ها را با همدستی شوهر و یکی از دوستان خانوادگی‌ا‌ش اجرا می‌کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، تلاش افراد تبهکار برای رسیدن به ثروت بیشتر از هر راهی امکان پذیر شده‌است. بازدارنده نبودن مجازات‌هایی که از سوی قضات برای مرتکبان اعمال منافی عفت رقم می‌خورد حکایت از این دارد که باید در شیوه برخورد با برخی جرائم، بازنگری کلی صورت بگیرد. در پرونده‌ای که به تازگی در پلیس آگاهی تهران تشکیل شده‌است، اعضای یک باند با کشاندن مشتریان به خانه‌شان آن‌ها را برهنه کرده و با گرفتن فیلم سیاه از آن‌ها اخاذی می‌کردند. در جریان این پرونده شاکی در توضیح ماجرا گفت: من سازنده کانکس‌های بزرگ و گلخانه‌های صنعتی هستم و کارگاه بزرگی در حوالی نظرآباد دارم. افراد مختلفی برای کار با من ارتباط دارند و سفارش ساخت گلخانه و کانکس‌های صنعتی و مسکونی می‌دهند. مدتی قبل زن جوانی با کارگاه من تماس گرفت و گفت: تصمیم دارد گلخانه‌اش را توسعه دهد، بنابراین به دعوت او به گلخانه‌اش حوالی گرمدره رفتم، اما بر سر قیمت به توافق نرسیدیم تا اینکه چند هفته بعد دوباره تماس گرفت و این بار من را به خانه‌اش دعوت کرد تا برای ساخت گلخانه قرار داد ببندیم. وقتی به خانه‌اش رفتم علاوه بر آن زن و شوهرش و مرد دیگری هم آن‌جا بود. لحظاتی بعد شوهر آن زن و مرد جوان به من حمله کردند و من را به حمام بردند و برهنه کردند و بعد مرا به ستونی در خانه‌شان بستند و زن جوان از من فیلم تهیه کرد. آن‌ها به زور کارت‌های بانکی‌ام را به همراه رمز آن از من گرفتند و ۶۲ میلیون تومان از کارت‌هایم برداشت کردند. پس از آن مرا به شدت کتک زدند و تهدید کردند اگر موضوع را به پلیس خبر بدهم فیلم مرا در فضای مجازی منتشر می‌کنند. وی ادامه داد: از ترس شکایت نکردم تا اینکه چند روز قبل دوباره به سراغم آمدند و گفتند باید ۱۰۰‌میلیون تومان دیگر به آن‌ها بدهم وگرنه فیلم مرا برای دوستان، بستگان و اعضای خانواده‌ام می‌فرستند و بعد هم در تلگرام و اینستاگرام پخش می‌کنند.

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه‌۵ دادسرای ناحیه‌۳۴ در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام زن جوان و شوهرش را بازداشت کردند. زن جوان در بازجویی‌ها ابتدا منکر جرم خود شد و مدعی شد که شاکی مزاحم او بوده که شوهرش با کمک یکی از دوستانش او را فقط تنبیه کرده‌اند.

متهم در ادامه وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد به جرم خود با همدستی شوهرش و یکی از دوستان شوهرش اعتراف کرد. وی گفت: من و شوهرم گلخانه‌ای در حوالی گرمدره کرج داریم. وضع مالی خوبی داشتیم، اما شوهرم معتاد به مواد مخدر شیشه شد و به همین دلیل در حال ورشکستگی بودیم که این نقشه را طراحی و اجرا کردیم. از آنجایی که شاکی صاحب کارگاه بزرگی بود و وضع مالی خوبی داشت او را به عنوان طعمه انتخاب کردیم. در حالی که تحقیقات از متهمان ادامه داشت مأموران با شکایت مشابه دیگری روبه‌رو شدند.

شاکی دوم در توضیح ماجرا گفت: من گلخانه‌ای در شمال تهران دارم که دو بار به زن جوان سفارش گل دادم و او هم گل‌ها را به من تحویل داد. سفارش بعدی او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و وقتی به خانه‌اش رفتم زن و شوهر همراه مرد دیگری مرا داخل خانه حبس کردند و پس از شکنجه از من فیلم تهیه کردند تا اینکه از من ۳۰‌میلیون تومان اخاذی کردند و بعد مرا رها کردند. وی ادامه داد: هنگامی که مرا داخل اتاق حبس کرده بودند پنجره را شکستم تا فرار کنم، اما موفق نشدم و همسایه موضوع را به پلیس خبر داد، اما وقتی مأموران پلیس به محل آمدند زن جوان آن‌ها را فریب داد و مدعی شد که با شوهرش درگیری داشته و آشتی کرده‌اند که مأموران بدون بازرسی خانه از محل رفتند. دو متهم به حبس و اخاذی از مرد گلفروش هم اعتراف کردند و مدعی شدند در اخاذی دوم یکی از کارگرانشان با آن‌ها همدستی کرده است. همزمان با ادامه تحقیقات از زن و شوهر گلفروش، مأموران در تلاشند تا دو همدست آن‌ها را بازداشت کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار