کد خبر: 952359
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با اجرای 1450 طرح اشتغال‌زایی در زمینه دامپروری ۲۷۵۰ مددجوی کمیته امداد در اردبیل صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، منصور سیفی در دیدار با مسئولان کمیته امداد اردبیل با تشریح وضعیت اشتغال این مجموعه اظهار داشت: سال گذشته با اجرای 2 هزار و 750 طرح اشتغال‌زایی و خودکفایی در استان توانسته‌ایم تا حد قابل قبولی به خودکفایی و استقلال اقتصادی در بین مددجویان دست یابیم.

وی بیان کرد: پایدارسازی و توانمندی مددجویان جزو اولویت‌های اساسی برای ما بوده و در این زمینه فراهم‌سازی مسیر توانمندسازی مددجویان مشکلات مددجویان را برطرف می‌کند که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی بوده و درصدد هستیم با ارائه گواهی مهارت طرح‌های اشتغال‌زایی به مهارت‌آموزان در اجرای این طرح موفق عمل کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: یک هزار و 450 طرح اشتغال‌زایی در زمینه دامپروری در اردبیل اجرا شده و بیش از 53 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در سال گذشته در اختیار مددجویان قرار گرفته است که مددجویان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

سیفی تصریح کرد: 46 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است و همکاری‌های لازم در این زمینه انجام یافته است تا بتوانیم مددجویان مستعد اشتغال را وارد چرخه تولید کنیم که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی و حائز اهمیت است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: بیشترین فراوانی اشتغال کمیته امداد اردبیل مربوط به دامپروری است و با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این حوزه دیده می‌شود حمایت‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و درصدد هستیم اجرای این طرح را به سطح قابل قبولی در استان برسانیم و اشتغال‌زایی قابل قبولی در استان داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر