کد خبر: 952355
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
این خودرو با یک باتری 90 کیلووات ساعتی لیتیوم- یونی مسافتی حدود 461 کیلومتر را می‌پیماید.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: چند هفته پس از کسب عنوان بهترین خودروی اروپا توسط جگوار "آی- پیس"، این خودرو توانست عنوان بهترین خودروی جهان را به لیست افتخارات خود اضافه کرد. 86 کارشناس از 24 کشور جهان جایزه خودروی سبز و بهترین طراحی را به جگوار آی- پیس اختصاص دادند. این خودرو همچنین دومین خودروی الکتریکی است که پس از سال 2011 این افتخار را از آن خود کرده است.
آی - پیس برترین خودروی سال+ (عکس)در سال گذشته عنوان بهترین خودروی سال به ولوو XC60 رسید و جگوار "اف- پیس" و مزدا "MX-5" نیز به ترتیب در سال‌های 2017 و 2016 این عنوان را از آن خود کرده‌اند.
آی - پیس برترین خودروی سال+ (عکس)جایزه بهترین خودروی عملکردی (پرفورمنس) جهان نیز در سال جاری به مک‌‌لارن 720S و عنوان بهترین خودروی شهری جهان به سوزوکی جیمنی تعلق گرفت. آئودی A7 نیز عنوان بهترین خودروی لوکس جهان را از آن خود کرد.
آی - پیس برترین خودروی سال+ (عکس)بیش از 11 هزار خودرو "آی- پیس" تاکنون به بیش از 60 کشور جهان ارسال شده و در کشوری مانند انگلستان کمتر از 61 هزار پوند قیمت دارند.
آی - پیس برترین خودروی سال+ (عکس)این خودرو با یک باتری 90 کیلووات ساعتی لیتیوم- یونی مسافتی حدود 461 کیلومتر را می‌پیماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر