کد خبر: 952338
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. در اولین دیدار الهلال عربستان میزبان تیم استقلال است و در دیگر بازی در اصفهان ، ذوب آهن پذیرای تیم الوصل امارات خواهد بود. اما دیشب در همین رقابتها پرسپولیس برابر الاهلی عربستان با نتیجه ۲بر یک شکست خورد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : در اولین دیدار که تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف الهلال عربستان می‌رود. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی دو بر یک استقلال به پایان رسید. شاگردان شفر که با واسطه شکست سپاهان و ماشین سازی از انگیزه زیادی برخوردارند بی شک برای برد پا به میدان خواهند گذاشت تا به صدر جدول صعود کنند. در این بازی باقری که با محرومیت انظباطی شفر روبرو شده بود بخشیده شده و می تواند برای استقلال به میدان برود.در این بازی استقلال فقط فرشید اسماعیلی را در اختیار ندارد.استقلال در صورت برد ۷ امتیازی می‌شود و می‌تواند حتی صدرنشین گروهش شود تا به صعود از این گروه خوشبین باشد. این مسابقه به میزبانی الهلال و در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره امارات برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن ایرانالوصل امارات

اما در دیگر بازی امروز سبزپوشان اصفهانی که بهترین عملکرد را تا به این جای کار در بین تیم های ایرانی داشته‌اند با کسب ۷ امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه اول مسابقات قرار دارند و با تیم دوم یعنی الزورا عراق ۳ امتیاز اختلاف دارند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سه بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید. مسابقه برگشت در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود و شاگردان منصوریان می‌توانند با پیروزی در این دیدار و برد الزورا برابر النصر، همین امروز صعود خودشان را به دور بعدی قطعی کنند. منصوریان و بازیکنانش ۱۱ بازی است که در لیگ قهرمانان و لیگ‌برتر طعم شکست را نچشیده‌اند و حریف سرسختی برای هر تیمی محسوب می‌شوند. این مسابقه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

اما دیشب در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک الاهلی به پایان رسید. شجاع خلیل زاده (۹۳) برای پرسپولیس گل زد. عمرالسوما (۳۰ - پنالتی) و ۸۳ برای تیم عربستانی گل زد. پرسپولیس دیدار رفت را دو بر صفر برده بود.پرسپولیس که با پیروزی برابر الاهلی عربستان امیدهایش برای صعود از این گروه را زنده کرده بود حالا بازهم با ۴ امتیاز به انتهای جدول سقوط کرد و الاهلی را با ۶ امتیاز به صعود امیدوار کرد. دیدار بعدی سرخپوشان در زمین پاختاکور ازبکستان خواهد بود که فعلاً صدرنشین این گروه است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار