کد خبر: 952318
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
روزهای تاریک سولسشر در منچستر ادامه دارد
آژیر قرمز در اردوگاه شیاطین سرخ یک‌بار دیگر به صدا درآمده و مدیران منچستریونایتد دوباره با یک بحران جدید روبه‌رو شده‌اند. شکست تحقیرآمیز ۴ بر صفر در زمین اورتون، آن چیزی نبود که همه از تیم اوله سولسشر انتظار داشتند، اما با نتایجی که یونایتدی‌ها در هفته‌های اخیر گرفته‌اند باید منتظر اتفاقات جدید بود.
شیوا نوروزی
سرویس ورزشی جوان آنلاین:
فاجعه‌تر از همیشه
قرمز‌ها که هفته‌هاست شانسی در جزیره ندارند و به دست بارسا از لیگ قهرمانان هم حذف شدند، تنها امیدشان کسب سهمیه لیگ قهرمان فصل آتی بود که به لطف افتضاح بازیکنان، رسیدن به این آرزو نیز تقریباً غیرممکن شد. با اینکه انتظار می‌رفت پس از تمدید قرارداد بلندمدت سولسشر، این مربی با کمک دستیارانش در لیگ برتر خوش بدرخشد، اما زودتر از آنچه انتظار می‌رفت آن روی سکه نمایان شد. حالا بازیکنان منچستر توانایی مقابله با تیم‌های پایین جدولی را هم ندارند. باخت سنگین در گودیسون پارک بحران را به اوج رسانده و سرمربی چاره‌ای جز عذرخواهی از هواداران ندارد: «باید از طرفداران یونایتد عذرخواهی کنیم، زیرا آن‌ها فوق‌العاده بودند، اما عملکرد ما به اندازه‌ای که باید خوب نبود. این عذرخواهی از سوی من و بازیکنانم است و توصیف این شرایط دشوار است، زیرا عملکرد ما خیلی ضعیف بود.» نکته جالب دیگر اینکه سرمربی در مقابل همه انتقاد‌ها ایستاده و با امیدواری منتظر آینده است: «وقتی در تیمی مانند یونایتد بازی می‌کنید باید بدانید در چه تیمی هستید و من می‌خواهم بازیکنانم سختکوش‌ترین بازیکنان لیگ برتر باشند. من در یونایتد موفق خواهم شد و بازیکنانی وجود دارند که قرار نیست بخشی از این موفقیت باشند.»

تهدید بازیکنان
اوضاع تیم رده ششم جدول اصلاً مساعد نیست. علاوه بر اینکه اختلاف در منچستر بالا گرفته، گفته می‌شود بازیکنان تعصب و انگیزه لازم را ندارند. گویا سولسشر نیز به این واقعیت تلخ پی برده و در آستانه رویارویی با من‌سیتی هشدار جدی به بازیکنانش داده است: «فردا شب باید در اولدترافورد به مصاف منچسترسیتی برویم و این دیدار بزرگ‌ترین انگیزه‌ای است که ما می‌توانیم داشته باشیم. آیا بازیکنانم نسبت به نتایج این فصل بی‌اهمیت هستند؟ نمی‌دانم، باید از خود آن‌ها سؤال کنید، اما من نمی‌توانم کل بازیکنان ترکیب خود را عوض کنم. عجیب نبود که آمار اورتون در این دیدار بهتر از ما بود. شما باید برای پیروز شدن در فوتبال همه وجود خود را در میدان بگذارید.»

آمار ضعیف
عملکرد شیاطین سرخ هیچ جایی برای دفاع باقی نگذاشته است. باخت به بارسلونا آن هم با چهار گل طومار این تیم در اروپا را پیچید و کارنامه ضعیف منچستر را سنگین‌تر کرد. این در حالی است که یونایتدی‌ها در لیگ برتر در این فصل هرگز جزو مدعیان محسوب نشدند. من‌یونایتد در ۱۰ بازی آخر خود شش بار طعم تلخ شکست را چشیده و رتبه‌ای بهتر از ششم در بین تیم‌های جزیره در اختیار ندارد. علاوه بر این، دو بازی سخت دیگر پیش‌روی آنهاست. منچستر فردا شب میزبان من‌سیتی است و هفته آینده نیز باید رودرروی چلسی قرار گیرد. با در نظر گرفتن این شرایط باید دید سران باشگاه تا چه زمانی تحقیر قرمز‌ها را تحمل می‌کنند. البته روزنامه دیلی میل روز گذشته به نقل از منابع خبری خود فاش کرد که تغییرات اساسی به زودی در اولدترافورد انجام خواهد شد. گفته می‌شود مایکل کریک که در کادر فنی حضور دارد، احتمالاً به عنوان دستیار اول سولسشر انتخاب شود که در این صورت می‌تواند نظارت بیشتری بر تمرینات داشته باشد. البته محبوبیت او نزد هواداران یکی از دلایل اصلی ترفیع درجه او است. اینگونه که دیلی میل ادعا کرده، فعلاً سران باشگاه قصد ندارند سرمربی را از کار برکنار کنند.

آینده تاریک
بحران تیم تنها به نتایج ضعیف ختم نمی‌شود و برخی از ستاره‌های منچستر در پایان فصل اولدترافورد را ترک خواهند کرد. دخیا دروازه‌بان اول یونایتد در واکنش به باخت یک‌شنبه شب پستی منتشر کرد: «آنقدر حالم بد است که سخت می‌توانم در قالب کلمات، احساسم را بیان کنم. به عنوان کاپیتان باید بگویم که بازی تیم با اورتون و نتیجه حاصل شده از گل‌های دریافتی با سطح مورد انتظار همخوانی ندارد، آن هم وقتی برای چنین تیمی پیراهنش را به تن می‌کنیم و با تمام وجود برایش بازی انجام می‌دهیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار