کد خبر: 952116
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
آیا می‌دانید کدام خودرو‌ها در سال ۲۰۱۸ از گران قیمت‌ترین‌ها هستند؟ در این مطلب می‌توانید با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌های جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: امروزه بعد از گذشت سال‌های زیادی از اختراع اولین ماشین، می‌گذرد و با آموزش طراحان و ایده‌های روز دنیای ماشین‌ها تغییر کرده‌اند و دیگر دنیای کوچک قدیم بر آن حاکم نمی‌باشد و دنیایی بسیار متفاوت در زمینه خودرو‌ها حاکم است. چنانکه خودرو‌هایی با طراحی‌های بسیار زیبا تولید و ارائه شدهاند که گا‌ها با شنیدن قیمت آن‌ها ممکن است شگفت زده شوید و به این فکر کنید که آیا امکان دارد؟ آیا این مقدار پول وجود دارد؟ چه کسانی توانایی خرید این ماشین‌های فوق لوکس را دارند؟ ماشین گران قیمت
این خودرو‌ها بسیار نادر هستند و شاید در تمام طول عمرتان نتوانید یکی از آن‌ها را از نزدیک مشاهده نمایید و افراد مشهور و ثروتمند اغلب این خودرو‌ها را خریداری می‌نمایند. همچنین برای خرید این خودرو‌ها باید میزان زیادی پول بپردازید و این برای افراد ثروتمند مشکلی نیست و می‌توانند بدون هیچ مشکلی هزینه را بپردازند. برای مثال برند‌های مشهور و گران قیمت در حال حاضر جهان عبارتند از:لامبورگینی، استون مارتین و رولز رویس که در بین مردم شناخته شده‌اند و برای خرید محصولات آن‌ها باید هزینه بسیار زیادی نمایید. با این حال خودرو‌های فهرست ما بسیار نادر هستند و گا‌ها تعداد کمی از آن‌ها در سطح جهان تولید می‌شوند و شما تنها می‌توانید از تصاویر آن‌ها لذت ببرید.

در این مطلب از نمناک ما قصد داریم ۱۰ خودرو برتر، گران قیمت و فوق لوکس را به شما معرفی کنیم.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۱۰-بوگاتی شیرون -۲.۷ میلیون دلار
بوگاتی شیرون آخرین محصول کارخانه بوگاتی می‌باشد که بعد از سوپرماشین ویرون توسط این شرکت بزرگ و معروف، معرفی شد ونرخ فعلی آن از ۲.۷ میلیون دلار شروع می‌شود و با امکانات دیگر به ۳ میلیون دلار شاید برسد. این ماشین دارای طراحی بسیار زیبا و شگفت انگیزی می‌باشد که سریع‌ترین خودروی این شرکت می‌باشد چرا که می‌تواند سرعت ۲۶۸ مایل در ساعت را تولید کند. بوگاتی شیرون دارای موتور ۸.۰ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار می‌باشد و در نوع خود منحصر بفرد است و گفتنی است که هنوز سرعت واقعی آن هنوز آزمایش نشده است و زمانیکه آزمایش شود می‌تواند نتیجه شگفت اگیزی از خود برجای بگذارد.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۹-پاگانی هوایرا بی سی - ۲.۸ میلیون دلار
خودرو پاگانی هوایرا بی سی، یکی دیگر از خودرو‌های فهرست ما می‌باشد که اولین بار در نمایشگاه ماشین ژنو در سال ۲۰۱۶ میلادی از آن رونمایی شد. خودرو پاگانی هوایرا بی سی دارای بدنه و کابین بسیار زیبا می‌باشد که در اولین نگاه می‌تواند باعث ذوق زدگی شما شود چرا که تنها ممکن است تصویر این خودرو را از نزدیک مشاهده نمایید و مشخصات این خودرو همانند نسخه قبلی اش یعنی؛ موتور ۶.۰ لیتری V-۱۲ دو توربو که موتور BC از شرکت AMG تامین می‌شود که دارای ۷۹۰ اسب بخار و گشتاور ۸۱۱ پوند فوت می‌باشد. شرکت پاگانی به علت استفاده از فیبر کربن در این محصول خود، از وزن کمتری نسبت به خودرو قبلی (پاگانی هوایرا) دارد.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۸-فراری پینین فارینا سرجیو - ۳ میلیون دلار
طرح ابتدایی این ماشین در سال ۲۰۱۳ توسط پینین فارینا در سال ۲۰۱۳ معرفی شد که از آن به عنوان خودرو مفهومی یاد شد که دارای طراحی مجلل و افسانه ایی ایتالیایی می‌باشد. تاکنون تنها ۶ عدد از این خودرو ساخته و ایجاد شده است و به همین دلیل باعث محبوبیت آن شد. خودرو فراری پینین فارینا سرجیو، یکی از گران‌ترین و مجلل‌ترین خودرو‌های تولیدی شرکت فراری می‌باشد که طراحی بسیار خاص و بدون سقف می‌باشد. مشخصات این خودرو عبارت است از:یک موتور ۴.۵ لیتری F۱۳۶F V-۸ و ۵۶۲ اسب بخار می‌باشد و جالب‌ترین واقعیت این ماشین، این است که صاحبان این ۶ خودرو توسط تولیدکنندگان انتخاب شده‌اند و یک از نادرترین خودرو‌های جهان است.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۷-استون مارتین والکری - ۳.۲ میلیون دلار
هنوز قیمت این ماشین توسط کارخانه استون مارتین اعلام نشده است و با این وجود متخصصان خودرو اعلام کردند که هزینه این سوپرماشین ۳.۲ میلیون دلار خواهد بود. این ماشین توسط اندی پالمر تولید شده است. این ماشین همان گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید دارای بدنه شگفت انگیز می‌باشد که در ساخت و طراحی آن از ماشین‌های فرمول یک الهام گرفته شده است. این ماشین دارای موتور ۶.۵ لیتری V-۱۲ و حدود ۱۰۰۰ اسب بخار می‌باشد که در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز می‌باشد. تاکنون ۱۵۰ دستگاه از این خودرو توسط شرکت استون مارتین تولید شده است و انتظار می‌رود که از سال ۲۰۱۹ این ماشین به مشتریان عرضه شوند.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۶-نسخه محدود شده بوگاتی ویرون توسط مازوری ویور - ۳.۴ میلیون دلار
بوگاتی ویرون برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شد و یکی از سریع‌ترین خودرو‌های جهان است. خودرویی که در تصویر مشاهده می‌نمایید توسط تیم آقای منصوری طراحی و ارتقا یافته است. این خودرو دارای بدنه ایی از فیبر کربن، کابین بسیار جذاب، پخش کننده بروز شده، چراغ‌های ارتقا یافته و بروز و... می‌باشد. مشخصات فنی این ماشین؛ موتور ۸.۰ لیتر W۱۶ که می‌تواند ۱۲۰۰ اسب بخار و ۱۱۰۶ پوند گشتاور تولید کند. نسخه اصلی این ماشین می‌تواند سرعتی تا ۲۵۳ مایل در ساعت داشته باشد.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۵-لیکان هایپر اسپورت - ۳.۴ میلیون دلار
چراغ‌های جلویی این ماشین از ۲۴۰ قطعه الماس ۱۵ عیار قیمتی ساخته شده است. بسیار جالب و شگفت آور است؟! این یک ماشین سوپراسپرت می‌باشد که در کارخانه آن در لبنان است و با این وجود از تعداد بسیار زیادی از ماشین‌های اروپایی گران قیمت می‌باشد. به غیر از ظاهر جالب و جذاب این خودرو، می‌توان به موتور ۶ لیتری و ۷۸۰ اسب بخار و ۷۰۸ پوند گشتاور این ماشین اشاره کرد که تعداد ارقام شگفت انگیزی هستند و نهایت سرعت این خودرو ۲۴۰ مایل در ساعت می‌باشد.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۴-مک لارن پی وان ال‌ام - ۳.۶ میلیون دلار
این نه تنها یک ماشین رویایی و جذاب است، بلکه یکی از ماشین‌هایی است که به ندرت در طول عمرتان ممکن است آن‌ها را مشاهده نمایید. این خودرو یک خودروی افسانه ایی است که کابینی همانند کابین هواپیما با یک موتور ۳.۸ لیتری است و نسبت به نسخه قبلی خود ۶۰ کیلو سبک‌تر است. به آیرودینامیک منحصر بفرد این خودرو، می‌تواند ۱۰۰۰ اسب بخار تولید کند که تاکنون تنها ۵ عدد از این ماشین منحصر بفرد تولید و به فروش رسیده‌اند.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۳-لامبورگینی وننو رودستر - ۴.۵ میلیون دلار
این محصول که متعلق به شرکت لامبورگینی است، در روز تولد ۵۰ سالگی شرکت لامبورگینی معرفی شد و معنا وننو در اسپانیایی به معنای زهرآلود است. این ماشین دارای سرعت و آیرودینامیک محصر بفردی می‌باشد. مشخصات این ماشین عبارتند از:موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ با یک گیربکس اتوماتیک ISR ۷ می‌تواند با سرعت ۸۴۰۰ دور در دقیقه حرکت کند و ۷۴۰ اسب بخار و ۵۰۷ پوند گشتاور را ایجاد کند و بطور کل این ماشین می‌تواند در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.
در بدنه این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است که باعث سبک‌تر شدن این ماشین زیبا و جذاب شده است و تنها ۹ عدد از این خودرو وارد بازار شده‌اند و تنها مشکل خودرو‌هایی که به تعداد محدود ساخته می‌شوند، قیمت آن‌ها که یک دستگاه از این خودرو توسط یک شخص ۱۱ میلیون دلار فروخته شد.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۲-کونیگ زگ CCXR ترویتا - ۴.۸ میلیون دلار
بله درست خواندید، قیمت این ماشین که از الماس پوشانده شده است ۴.۸ میلیون دلار است. در ساخت این ماشین از میزان زیادی فیبر کربن استفاده شده است که باعث زیبایی زیاد این خودرو منحصر بفرد شده است. در قلب این ماشین از یک موتور V۸ با قدرت ۴.۸، ۱۰۰۴ اسب بخار و ۷۹۷ پوند گشتاور دارد و در حین رانندگی با این ماشین گران قیمت، با شنیدن صدای قلب تپنده این ماشین یقینا لبخند به روی لب هایتان خواهند آمد و به تمام آپشن‌های موجود و برتر مجهز است. تصمیم این شرکت این بود که تنها ۳ عدد از آنرا تولید کند چرا که ساخت آن بسیار دشوار و وقت گیر می‌باشد.
گرانقیمت‌ترین ماشین‌های دنیا + تصاویر
۱-رولزرویس سوپتیل - ۱۳ میلیون دلار
در نهایت آخرین ماشین فهرست ما، ماشین رولزرویس سوپتیل می‌باشد که گران قیمت‌ترین ماشین جهان می‌باشد و جالب است بدانید که تنها یک عدد از این ماشین منحصر بفرد و زیبا ساخته و طراحی شده است. تاکنون شرکت رولزرویس ۴۰۰۰ دستگاه خودرو تولید کرده است و این ماشین منحصربفردترین ماشین این شرکت می‌باشد که در ساخت آن از مدل‌های قدیمی این برند و قایق تفریحی الهام گرفته شده است. این ماشین دارای برترین آپشن‌های روز دنیا است که تنها ما می‌توانیم تصویر آن را مشاهده نماییم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
2
4
مک‌لارن 13 ملیون دلار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
3
1
به نظر من ماشین کونیگ زگ از همه ی ماشین های داخل لیست خوشگل تر است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر