کد خبر: 952038
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
امام جمعه اصفهان:
امام جمعه اصفهان گفت: : اقدام اخیر آمریکا در ارتباط با تروریست خواندن سپاه تنها باعث شناخت بیشتر دنیا از سپاه و بالا رفتن ارزش سپاه در دید مردم دنیا شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب و نظام پاسداری کردند و گام نخست انقلاب را با سربلندی پشت سر گذاشتیم.
وی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی گام دوم و تشکیل تمدن اسلامی گام سوم انقلاب را شکل می‌دهد، ابراز داشت: اکنون بار اصلی دستیابی به گام‌های بعدی انقلاب برعهده جوانان است تا با اتکا بر علم آموزی و دانش و پژوهش، پیشرفت روزافزون انقلاب را شاهد باشیم.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه کشور ما در طول ۴۰ سال نخستی که از پیروزی انقلاب گذشت در زمینه‌های مختلف علمی پیشرفتهای قابل توجهی داشته است، ابراز داشت: سرعت پیشرفت علمی کشور ما در طول این مدت حتی از ایالات متحده آمریکا نیز بیشتر بوده است.
وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان در سیل اخیر امتحان خود را به خوبی پس دادند، تاکید کرد: کمک‌های مردم اصفهان و همراهی آنها با مردم سیل زده جای تقدیر دارد و در کنار مردم نیروهای مسلح از سرتاسر کشور و به ویژه اصفهان به واقع برای رفع غم از چهره مردم سیل زده تلاش و فداکاری کردند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به پشت سر گذاشتن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران همه در کنار یکدیگر به دفاع از کیان این مرز و بوم می‌پردازند و در توهین اخیر آمریکا به سپاه همه نیروهای مسلح همبستگی خود با سپاه را اعلام کردند.
وی بیان داشت: اقدام اخیر آمریکا در ارتباط با تروریست خواندن سپاه تنها باعث شناخت بیشتر دنیا از سپاه و بالا رفتن ارزش سپاه در دید مردم دنیا شد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه یاوه‌گویی‌های ترامپ تأثیری بر ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام ندارد، گفت: همه دنیا می‌داند که سردسته تروریست‌ها آمریکا است و بر این اساس اصولاً به چنین کشوری و رئیس جمهور دیوانه آن نمی‌توان اتکا کرد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه مسئولان نیز متوجه شدند که نمی‌توان به آمریکا و غربی‌ها امید داشت چراکه تنها راه حل مشکلات هر شکوری در استفاده از استعدادهای داخلی و اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر