کد خبر: 952036
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در جلسه آموزشی پرسنل اداره كل رفع تخلفات شهری شهرداری با موضوع کنترل خشم، اظهار کرد: برگزاری چنین آموزش هایی به تكريم شهروندان و رعايت حقوق شهروندي آنان مي انجاد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،حسین امیری تصریح کرد: ضمن اینکه بر رعایت قوانين تاکید می کنیم باید برای فردی که می خواهیم با او برخورد کنیم نیز ارزش قائل باشیم. این موضوع یک مسئله اساسی در مدیریت شهری است که لازم است همواره مورد توجه قرار گیرد.
وي با بیان اینکه یکی از سیاست های شهرداری تکریم مردم است، ادامه داد: تمام پرسنل رفع تخلفات شهرداری به لحاظ مسئولیت اجتماعی که دارند لازم است این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند. شهرداری علاوه بر اینکه یک سازمان خدماتی 24 ساعته است یک سازمان اجتماعی نیز محسوب می شود.
وی با اشاره به تاثیر و کارکرد اجتماعی شهرداری افزود: اگر با نگاه فرهنگی و اجتماعی در رفع معضلات مردم ورود پیدا کنیم به نتایج خوبی دست پیدا می کنیم. بنابراین لازم است در برخورد با مردم و مقابله با تخلفات شهروندان خویشتندار باشيم.
امیری با بیان اینکه نباید تخلفات شهری در سطح شهر گسترش پیدا کند، افزود: کار تک تک پرسنل رفع تخلفات شهری ارزیابی می شود و کار خارج از چارچوب و ضوابط و مقررات به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان نیز در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت اداره كل رفع تخلفات شهری، آموزش در جنبه های مختلف اعم از آموزش پرسنل، شهروندان و آموزش های عمومی و تخصصی است.
حسن محمدحسینی با بیان اینکه اين آموزش ها در چند بخش تقسیم شده است، افزود: آموزش هایی در سطح عموم برای پرسنل ترتيب داده شده است. همچنین حدود 28 دوره آموزشي مانند کنترل خشم و هوش اجتماعی از سال قبل برای پرسنل آغاز شده و آموزش هاي تخصصی نیز در رسته های مختلف مانند شهرسازی، قوانين سدمعبر و ... ارايه می شود.
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلي رضایت بيشتر مردم است، اضافه کرد: گاهی احساس می شود مردم به حقوق خود آگاه نیستند، از طریق کمیته حقوق شهروندی در زمینه های مختلف ورود کرده ایم تا در مراکز مختلف آموزش های لازم حقوق شهروندان در بخش های مختلف به آنها ارايه شود.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری گفت: آموزش های مختلفی به صنوف داده می شود تا شهروندان نسبت به حقوق متقابل خود و شهرداری آگاه شوند زیرا اعتقاد داریم سرلوحه همه کارها موضوع آموزش است.
وی با بیان اینکه یک سری آموزش نیز به صورت غیرحضوری داده می شود، بیان داشت: برخی مردم به دلیل بی اطلاعی از قانون اطلاعی از تخلفات ندارند. به طور مثال فردی که حریم عمومی را رعایت نمی کند شاید نسبت به این موضوع آگاهی نداشته باشد که لازم است آگاهی های مردم افزایش پیدا کند.
محمدحسینی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم برای ما بسیار مهم است و اعمال قانون به هر قیمتی را صحیح نمی دانیم و تایید نمی کنیم. اگر فردی هم تخلفی را انجام می دهد بايد صرفا در چارچوب قانون با وی برخورد شود.
وی تصریح کرد: طبق هماهنگی هایی که قرار است با دادگستری نیز به عمل بیاید اساتیدی از دادگستری اصفهان آموزش هایی را در خصوص رعایت ضوابط و مقررات به پرسنل ارايه می دهند. زيرا آموزش دامنه وسیعی دارد و بايد به صورت مرحله به مرحله این آموزش ها را در دستور کار قرار دهیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار