کد خبر: 951962
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
سرلشکر سلیمانی:
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به نیاز امروز مردم به مساعدت نیرو‌های مسلح گفت: در همین راستا نیرو‌های مسلح به کمک آن‌ها آمده و در راه خدمت به آن‌ها هر کاری در توان را انجام می‌دهند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در سفر به استان خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده در جمع مردم ولایتمدار استان حضور یافت تا از نزدیک جویای احوال آن‌ها باشد.

ابومهدی المهندسی جانشین حشد الشعبی عراق نیز فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همراهی می‌کند تا از نزدیک شاهد عملیات مهندسی مشترک ادوات مهندسی ایران و عراق باشند.

سرلشکر سلیمانی در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده شادگان اظهار داشت: مقطعی نیرو‌های مسلح به کمک نیاز پیدا می‌کنند و مردم برای مساعدت در این مسیر جانفشانی می‌کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نیاز امروز مردم به مساعدت نیرو‌های مسلح گفت: در همین راستا نیرو‌های مسلح به کمک آن‌ها آمده و در راه خدمت به آن‌ها هر کاری در توان را انجام می‌دهند.

در جریان سیل اخیر استان خوزستان و باتوجه به سابقه همراهی مردم ایران با کشور عراق، تعدادی بسیاری ماشین آلات و تجهیزات اعم از لودر، کمپرسی و بیل مکانیکی از سمت بصره به سمت آبادان ـ. ماهشهر ارسال شدند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار