کد خبر: 951953
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
فرمانده سابق فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان:
بیش از ۱۲۰ هزار پرونده توسط کلانتری‌های اصفهان به دادسرا ارجاع داده شده و در زمینه کشف مواد مخدر با افزایش ۱۱۲ درصدی نسبت به سال ۹۶ روبرو بودیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی در مراسم پاسداشت اتمام فعالیتش در فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: خداوند را شاکر هستم که توانستم خدمتی هرچند ناقابل را به مردم ولایتمدار، شریف و شهید پرور شهر شهیدان و علما انجام دهم و به این خدمت افتخار می کنم.
وی افزود: سعی من و همکارانم در فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان توجه مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان بود و اگر در گوشه و کنار شهر جرمی اتفاق می افتاد تمام ظرفیت و توان خود را بکار بستیم تا با آن برخورد کنیم.
این مقام انتظامی ، خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان، همراهی با هیئت های مذهبی، همکاری با بسیج، حضور در مجامع مردمی و ورود کلانتری ها به انجام کارهای فرهنگی در کنار ماموریت های ذاتی خود را از جمله اقدامات برجسته در فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان برشمرد. سرهنگ "یاردوستی" گفت: طی یکسال گذشته بیش از 80 هزار نفر توسط کارشناسان انتظامی کلانتری ها در مساجد مورد آموزش قرار گرفتند و 80 درصد پرونده های قضائی نیز با تلاش کارشناسان مشاوره کلانتری های این فرماندهی به مصالحه ختم شده و از ادامه رسیدگی آنها در محاکم قضائی جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: بیش از 120 هزار پرونده توسط کلانتری های اصفهان تشکیل و به دادسرا ارجاع داده شده و در زمینه کشف مواد مخدر با افزایش 112 درصدی نسبت به سال 96 روبرو بودیم.
سرهنگ "یاردوستی" به اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در خصوص مقابله با تحرک اراذل و اوباش پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات سردار" معصوم بیگی" مبنی بر اینکه نباید اجازه داد حتی یک مورد شرارت و مزاحمت برای مردم به وجود بیاید اقدامات ویژه در این زمینه انجام گرفت که نتیجه آن منجر به کاهش 36 درصدی تحرک افراد شرور در سال 97 شد.
فرمانده سابق،فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه با پایان گرفتن مدت مسئولیت، خدمت ما به مردم تمام نمی شود اظهار داشت: عشق به خدمت در وجود تک تک نیروهای انتظامی نهادینه شده و تا زنده هستیم آماده خدمتگزاری به مردم خواهیم بود

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر