کد خبر: 951882
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
مصاف پرسپولیس و ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید تا دیگر مدعیان قهرمانی به جبران فاصله امتیازی شان با قرمز‌ها در هفته‌های باقی مانده لیگ امیدوار شوند.
سرویس ورزش جوان آنلاین: چشم رقیبان پرسپولیس دیروز به ورزشگاه فولاد‌شهر اصفهان بود، به ساق‌های بازیکنان ذوب آهن که صدرنشین لیگ را متوقف کنند تا حاشیه امنیت صدرنشین لیگ در بالای جدول کمتر شود. همین بود که بازی دیروز ذوب آهن و پرسپولیس در شروع بازی‌های هفته بیست و ششم حساسیت‌های زیادی داشت و تماشاگران زیادی را به فولاد شهر رسانده بود. شاگردان منصوریان بازی را هجومی‌تر از پرسپولیس آغاز کردند و توپ در دقایق اولیه مسابقه بیشتر در نیمه زمین پرسپولیس در جریان بود؛ برتری‌ای که سبب شد اولین موقعیت جدی بازی هم به نام ذوب آهن ثبت شود. دقیقه ۵ بازی بود که ضربه سر اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای ذوب را علیرضا بیرانوند با یک واکنش دیدنی به کرنر فرستاد تا در همان زمان یخ بازی باز شود. در ادامه هرچه از زمان بازی می‌گذشت، جریان مسابقه متعادل‌تر می‌شد و توپ بیشتر در پشت محوطه‌های جریمه دو تیم در جریان بود. با وجود بازی پربرخورد دو تیم، کمتر موقعیت جدی گلزنی تا پایان نیمه اول روی دروازه بیرانوند و رشید مظاهری ثبت شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد.
نیمه دوم را هم هر دو تیم هجومی شروع کردند، بازی در این نیمه با سرعت بیشتری دنبال شد و توپ کمتر در میانه زمین در جریان بود. مانند نیمه اول این بار هم ذوب زهردارتر از پرسپولیس نشان داد و در دقیقه ۵۹ باز هم مهاجم نیجریه‌ای ذوب با یک ضربه سر دیدنی روی کرنر ارسالی از سمت راست دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که باز هم سدی به نام بیرانوند توپ را از روی خط دروازه برگشت داد تا همچنان دروازه‌های دو تیم بسته بماند. به‌رغم فشار دو تیم برای ایجاد خلق موقعیت گل روی دروازه ها، عملکرد خوب مدافعان دو تیم در دفع توپ‌های ارسالی در محوطه جریمه، سبب شد کمتر موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس و ذوب ثبت شود. در دقایق پایانی فشار پرسپولیس بیشتر شد، اما در نهایت این بازی با تساوی صفر – صفر به پایان رسید و پرسپولیس با یک امتیاز از این مسابقه ۵۵ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار