کد خبر: 951835
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش کشاورزی با داشتن ظرفیت‌های بی‌نظیر و متنوع یک بخش سودآور و پیشران در اولویت است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا کریمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید ناخالص کشور از محل محصولات کشاورزی و صنایع وابسته به آن است ما باید حجم بیشتری از سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد جذابیت برای کارآفرینان را در حوزه کشاورزی و صنایع مرتبط با آن قرار دهیم تا این بخش در کنار سودآوری زمینه اشتغال مضاعف و محرک را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل نیز عمده ظرفیت‌ها روی بخش کشاورزی متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم در این استان با نگاه درست و واقع‌بینانه تصمیم‌گیری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها را روی حوزه کشاورزی متمرکز کرده و از فعالان این بخش حمایت همه جانبه داشته باشیم قطعا خلاها و نارسائی‌ها در بخش رونق تولید برطرف خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نام رونق تولید بر استفاده از ظرفیت تمام بخش‌ها در تحول و تحرک‌بخشی به اقتصاد تاکید کردند که به یقین در کشور ما با توجه به اولویت توسعه بخش کشاورزی می‌تواند به عنوان یک بخش سودآور و پیشران مطرح باشد.

کریمی گفت: ما امروز در استان اردبیل با تولید محصولات زراعی، دامی و باغی متنوع به راحتی می‌توانیم از سرمایه‌گذاران به ویژه در راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی حمایت‌هایی را از بابت پرداخت تسهیلات و سایر بخش‌ها انجام دهیم که امیدواریم با تدبیر مسئولان استان اردبیل در سال جدید بیشترین فعالیت‌ها در رونق تولید در این حوزه متمرکز شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر