کد خبر: 951834
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: گسترش آموزش‌های مهارتی برای سربازان برای ورود به بازار کار اولویت اساسی است و این طرح در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد پورقلی در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: گسترش و ترویج فرهنگ آموزش‌های مهارتی در استان اردبیل برای ما یک اولویت اساسی است و درصدد هستیم همسو با نیازهای بازار آموزش‌های مهارتی را ارائه دهیم.

وی بیان کرد: گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در بین آحاد جامعه با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور حائز اهمیت است و در تلاش هستیم به اقتصاد خانواده‌ها و بهبود وضعیت معیشت خانواده‌ها کمک شایانی داشته باشیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا یک نیاز مبرم و اساسی است و باید سطح این آموزش‌ها را به سطح قابل قبول برسانیم و آموزش‌های مهارتی را با نیازهای جامعه منطبق کنیم که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

پورقلی از اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: گسترش آموزش‌های مهارتی برای سربازان برای ورود به بازار کار و معطل نماندن در اشتغال‌زایی می‌تواند گام مهمی در امر حل مشکلات باشد که به همین منظور باید برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی بیکاری هم‌اکنون نبود مهارت کافی است که باید به این مهم جامه عمل پوشانده شود و در راستای توسعه اشتغال و اقتصاد استان گام‌های اساسی و مهم برداشته شود که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی‌های مهم و اساسی و دستیابی به اهداف مورد نظر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر