کد خبر: 951831
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از اجرای طرح گردشگری ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به این که استان ما دارای ظرفیت‌های بکر و اساسی در حوزه گردشگری دارد بی‌شک با ادغام این ظرفیت با ورزش به خروجی‌های خوبی دست می‌یابیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: طرح گردشگری ورزشی در استان اجرا می‌شود و با توجه به این که استان ما دارای ظرفیت‌های بکر و اساسی در حوزه گردشگری دارد بی‌شک با ادغام این ظرفیت با ورزش به خروجی‌های خوبی دست می‌یابیم.

وی با اشاره به قرارگیری اجرای این طرح در برنامه‌های اولویت‌دار امسال بیان کرد: درصدد هستیم توریسم ورزشی را که یکی از آیتم‌های پررنگ توسعه گردشگری محسوب می‌شود در فرصت‌هایی که به دست می‌آید شکوفا دهیم که از جمله می‌توانیم به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های جهانی والیبال اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: اردبیل بدون شک مستعد توسعه این حوزه است ولی برای تحقق اهداف مورد نظر همکاری و مساعدت دستگاه‌های مربوطه و اجرایی استان لازمه اساسی و مهم است تا بتوانیم زیرساخت‌های توسعه گردشگری ورزشی استان را فراهم کرده و در این زمینه به سطح قابل قبولی دست یابیم.

فلاحی تصریح کرد: تیم های ایران- پرتغال- فرانسه-استرالیا در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت که حضور هر کدام از این کشورها می‌تواند یک نقطه عطف برای توسعه فعالیت‌های گردشگری ورزشی استان باشد و در این زمینه باید فرصت را غنیمت شمرده و به شکل قابل قبولی عمل کنیم.

وی بیان کرد: مراسم استقبال از تیم‌های خارجی حاضر در این مسابقات در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و موزه باستان‌شناسی به عمل و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان اردبیل در قالب کلیپ 20 دقیقه ای در زمان برگزاری این مسابقات در اردبیل، در شهر لوزان سوییس و مقر دایمی فدراسیون جهانی والیبال به نمایش گذاشته می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر