کد خبر: 951824
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
هفته بیست و ششم لیگ برتر
هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز با انجام با دو بازی در اصفهان و تهران پیگیری می‌شود دو بازی حساسی که می‌تواند معادلات قهرمانی را دستخوش تغییرات تازه‌ای کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: لیگ برتر در حالی هفته‌های پایانی را پشت سر می‌گذارد که حساسیت بازی‌های بالا و پائین جدول به اوج خود رسیده است. امروز در اولین بازی پرسپولیس در اصفهان میهمان ذوب آهن است و استقلال هم در خانه پذیرای ماشین سازی است.
اولین دیدار که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولاد شهر فولادشهر برگزار می‌شود شاگردان منصوریان با توجه به نتایج درخشانی که در لیگ قهرمانان کسب کرده‌اند و هفته گذشته هم در لیگ برتر ۳ امتیاز خوب را بدست آورند با روحیه خوب و انگیزه زیاد برابر پرسپولیس به میدان خواهند رفت. پرسپولیسی که این روز‌ها حال و روز خوبی دارد و همچنان با ۵۴ امتیاز در صدر می‌تازد و بی شک برای هتریک قهرمانی با تمام قدرت پا به میدان خواهد گذاشت.
عملکرد خوب ذوب آهن در ماه‌های اخیر باعث شده تا این تیم با یک بازی کمتر از همه تیم‌ها با آرامش خاطر بهتری بازی کند. در حال حاضر آن‌ها با ۲۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارند. عملکرد عالی آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا همچنان در مرحله رفت، صدرنشین باشند. این بازی حساس در حالی برگزار می‌شود که بی شک برد آن برای برانکو وشاگردانش می‌تواند یک گاه بلند برای قهرمانی باشد. هر چند منصوریان هم بدش نمی‌آید حالا که به عنوان یکی از بهترین تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان هستند در لیگ برتر هم بتواند بهتر ظاهر شود تا شاید بتواند سهمیه لیگ آسیا را کسب کند.
اما در دیگر دیدار مهم امروز استقلال در آزادی از ساعت ۲۰/۱۵ پذیرای تیم ماشین سازی تبریز است. شاگردان شفر که به واسطه پیروزی ارزشمندشان در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال از روحیه بسیار بالالیی برخوردار هستند می‌تواند با برد بازی امروز در کورس قهرمانی قرار بگیرند. استقلال در نیم فصل دوم به لطف پاتوسی توانسته دل هواداران را شاد کند هر چند که خط دفاعی این تیم هم با ۹ گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.
در ادامه بازی‌ها فردا چهار بازی برگزار می‌شود که ابتدا نساجی میزبان پدیده خواهد بود. تیم دوم و مدعی یعنی تراکتورسازی در خانه پذیرای تیم پیکان است. فولاد با صنعت نفت بازی می‌کند و در آخرین دیدار هم پارس جنوبی با سپیدرود دیدار می‌کند.

برنامه بازی‌های اولین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر
* ذوب‌آهن اصفهان-پرسپولیس تهران - ساعت ۱۸ ورزشگاه فولاد شهر فولادشهر
داور: اشکان خورشیدی کمک‌ها: رضا سخندان - محمد راهی کمک داوران اضافی: سعید رحیمی مقدم - علی بای داور چهارم: رضا قیم ناظر: حسین نجاتی
* استقلال تهران-ماشین سازی تبریز - ساعت ۲۰:۱۵ ورزشگاه آزادی تهران
داور: مهدی سیدعلی کمک‌ها: سعید قاسمی - حمید سبحانی کمک داوران اضافی: احمد محمدی - رضا عادل داور چهارم: فرهاد فرهادپور ناظر: علیرضا کهوری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار