کد خبر: 951803
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
پرسپولیس در حالی فردا در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه احتمال دارد برانکو وظیفه نواختن پنالتی احتمالی را به بشار رسن بسپارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در دو سال اخیر علی علیپور پنالتی‌زن اول پرسپولیس بوده، اما در فصل جاری دو مرتبه برابر صنعت نفت آبادان و پیکان پنالتی خود را از دست داده است.
همین موضوع مدتی فکر برانکو را به خود مشغول کرده بود تا به گزینه دیگری فکر کند. ظاهراً دستیاران برانکو چند گزینه را به او معرفی کردند، از جمله بشار رسن که تکنیک خوبی دارد. در این میان حتی احمد نوراللهی هم پیشنهاد شد که در اوج آمادگی به سر می‌برد و به عنوان یک ملی‌پوش از شرایط روحی و روانی مطلوبی برخوردار است. شاید اگر بعد از بازی با پیکان داوران به سود پرسپولیس اعلام پنالتی می‌کردند برانکو هم مأموریت نواختن آن را به یکی از گزینه‌های مورد نظر واگذار می‌کرد، اما درخشش علی علیپور در بازی‌های اخیر به ویژه مقابل الاهلی عربستان و سایپا باعث شد نظر سرمربی پرسپولیس عوض شود. برانکو که خوب می‌داند علیپور چه ارزشی برای تیمش دارد نمی‌خواهد او را از لحاظ روحی و روانی به‌هم بریزد. صدرنشینی علیپور در جدول گلزنان لیگ برتر می‌تواند هم به آقای گلی تیم کمک کند و هم به قهرمانی پرسپولیس! بر همین اساس شنیدیم برانکو تصمیم گرفته در صورتی که داور مسابقه در دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان اعلام پنالتی کند باز هم علی علیپور پشت توپ بایستد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار