کد خبر: 951639
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
نماینده مردم میانه در مجلس
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: در زمینه آبگیری سد شهریار که نزدیک به ۲ هزار میلیاردتومان برای آن هزینه شده و صد درصد سازه آن را تکمیل کرده‌اند، اقدام اساسی صورت بگیرد.

 یعقوب شیویاری اظهار داشت: سپاهیان عزیز مطمئن باشید، عزت و اقتدار شما بیش از پیش است. تصمیم حقیرانه اتخاذ شده، کوته‌نظری ترامپ بود که باعث اقتدار شما در جهان مخصوصاً جهان اسلام شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور بارها در خصوص فرمانداری شدن شهر ترکمنچای که در دولت‌های قبل و بعد از انقلاب مظلوم واقع شده تذکر دادند، تصریح کرد: درخواست دارم دستور دهید در این خصوص اقدام اساسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: آقای اردکانیان، اهمیت سدها را در بارندگی‌ها و سیل اخیر مشاهده کردید، شایسته است در زمینه آبگیری سد شهریار که نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده و صد درصد سازه آن را تکمیل کرده‌اند، اقدام اساسی صورت بگیرد.

شیویاری با اشاره به اینکه در زمینه سد گرمی چای میانه که آب شرب شهر میانه را تأمین می‌کند، باید اقدام عاجل صورت گیرد، اضافه کرد: امروز تصویری از راه‌های روستایی و شهری شهرستان میانه به وزیر راه و شهرسازی نشان دادم، دستور دهید در زمینه راه این شهرستان اقدام لازم انجام شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: برخی از معاونان، وزیران را مدیریت می‌کنند، وزرا باید اجازه چنین اقدامی را ندهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر