کد خبر: 951635
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی از جابه‌جایی نزدیک به ۱۰۵ هزار نفر مسافر داخلی و خارجی در ایام نوروز ۹۸ از فرودگاه تبریز خبر داد.

مصطفی صفایی  اظهار داشت: چندین ماه قبل از تعطیلات نوروز، با تشکیل کمیته تسهیلات نوروزی در فرودگاه بین‌المللی تبریز همه تمهیدات لازم برای انجام پروازهای نوروزی با بهترین شرایط لازم فراهم آمده بود و تمام نهادها و ارگان‌های مستقر در فرودگاه در این ایام بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای به خدمت‌رسانی به مسافران و مراجعان فرودگاه تبریز پرداختند که نتیجه این تلاش‌ها، پروازهای فوق‌العاده  فرودگاه تبریز در ایام نوروز 98 بوده است.

وی افزود : از کل تعداد مسافر جابه‌جایی 77 هزار و 608 نفر در خطوط داخلی و 26 هزار و 866 نفر نیز از طریق خطوط بین‌المللی فرودگاه تبریز جابه‌جا شده‌اند.

صفایی بیان کرد: از 25 اسفند 97 تا 15 فروردین امسال تعداد پروازهایی را که از مجموعه تحت مدیریتش برای جابه‌جایی تعداد مسافران اشاره شده صورت گرفته را 698 سورتی پرواز اعلام کردکه از این تعداد پرواز 525 پرواز در خطوط داخلی و 173 پرواز نیز در خطوط بین‌المللی صورت گرفته است.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی با اشاره به آمار بار جابه‌جا شده از فرودگاه تبریز در این مدت نیز خاطرنشان ساخت: میزان بار جابه‌جا شده در این مدت برای پروازهایداخلی 848 هزار و 451 کیلوگرم و برای پروازهای بین‌المللی 428 هزار و 605 کیلوگرم بوده است.

گفتنی است، دراین ایام پروازهای داخلی در مسیرهای (تهران- مشهد- کیش- بندرعباس) و در مسیرهای خارجی (استانبول، بغداد، آدنا، ازمیر و باکو) افزایش چشمگیری داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر