کد خبر: 951494
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
در میان بازار اندک سهامی بودند که نتوانستند رشد قیمتی روزانه‌ای را به ثبت برسانند و تقریبا اکثر نماد‌ها با صف‌های خرید مواجه بودند.
سرویس اقتصادی جوان آ‌نلاین: شاخص بورس تهران بار دیگر با رشد چشمگیر بیش از ۵۷۲۱ واحدی مواجه شد و توانست از سقف‌های تاریخی عبور کند و با قدرت وارد کانال ۲۰۱ هزار واحد شود. ارزش روزانه بازار به بیش از ۷۷۳ هزار میلیاردتومان رسید و نشان دهد که در چند ماه اخیر بیشترین بازده را در برابر بازار سکه و دلار داشته است. در میان بازار اندک سهامی بودند که نتوانستند رشد قیمتی روزانه‌ای را به ثبت برسانند و تقریبا اکثر نماد‌ها با صف‌های خرید مواجه بودند. در این میان نماد‌های سنگ اهنی و پالایشی و پتروشیمی بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص داشتند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۵۷۲۱.۵۴ واحد رشد به ۲۰۱ هزار و ۸۰۵ واحد و ارزش روز بازار به ۷۷۳ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۶۴۹.۹۱ واحد رشد به ۵۸ هزار و ۱۹۴ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۸۶۶.۸۱ واحد رشد به ۳۹ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۵۸۴.۶۵ واحد افزایش به ۲۷ هزار و ۸۸۰ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۵۹۶۴.۵۹ واحد رشد به ۲۲۷ هزار و ۴۵۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۳۹۷۷.۴۸ واحد افزایش به ۱۵۰ هزار و ۱۷۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۲۲۷.۹۵ واحد افزایش به رقم ۳۹۰ هزار و ۲۹ واحد رسید.
نماد وتجارت، کگل، فولاد، پارس، تاپیکو، فارس، شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد قشهد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۴۴.۷۷ واحد افزایش به رقم ۲۴۹۶.۶۸ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد یک میلیارد و ۹۰۸ میلیون برگ سهم در قالب ۱۶۳ و ۸۳۱ هزار برگ به ارزش ۶۵۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار