کد خبر: 951466
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
مدیرعامل شرکت گاز البرز:
مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به سیل اخیر کشور و خسارت‌های آن اظهار داشت: با وقوع سیل و اعلام آماده باش به همه دستگاه‌های ذیربط، جلسات مقابله با بحران در استانداری البرز برگزار شد.

حسین تقی نژاد با بیان اینکه دراین جلسات تمهیداتی برای مقابله با احتمال وقوع سیل استان انجام شد، اظهار داشت: تمام گروه ها برای مقابله با سیل احتمالی آماده باش بودند تا هر جا آبگرفتگی یا خطر وجود داشت، مقابله کنند.

وی همچنین از تدابیری که با همراهی استاندار البرز برای مقابله با بحران و کمک به مناطق سیل زده انجام شده است گفت: استان البرز معین استان خوزستان شد و تیم هایی برای کمک رسانی به سیل زدگان اعزام شدند.از شرکت گاز استان البرز نیز دو تیم مجرب و کارآزموده به خوزستان اعزام شد.گروه اعزامی نه تنها ایمنی گاز در منطقه را تامین کرد بلکه به ستاد بحران فرمانداری، نانوایی و آشپزخانه ای که به سیل زدگان غذا می داد، گازرسانی فوری صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: بازدیدهای گروه اعزامی در منطقه نشان داد که مناطق به کدام اقلام نیاز دارند که با رساندن کمک های مردمی به سیل زدگان تا حدودی شرایط برای آنها عادی شد.

وی با تشکر از گروه های اعزامی به مناطق سیل زده و قدردانی از زحمات آنها گفت: گروهی که به خوزستان اعزام شده اند با توجه به شناختی که از منطقه، شبکه های گازرسانی و خطوط گاز منطقه داشتند، توانستند اقدامات به موقع و خوبی را برای جلوگیری از خطر داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار