کد خبر: 951463
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
بنا به پیشنهاد رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با موافقت اعضای هیات رئیسه و اجرایی این کمیته، هادی رضایی به عنوان دبیر اجرایی پارالمپیک برای مدت چهار سال انتخاب و معرفی شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در جریان برگزاری یکصد و شصت و چهارمین نشست هیأت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که صبح امروز در محل کمیته برگزار شد، به پیشنهاد رئیس کمیته و با موافقت اعضای هیأت رئیسه و اجرایی، هادی رضایی به عنوان دبیر اجرایی کمیته به مدت چهار سال انتخاب شد.

رضایی سالهاست که در بدنه ورزش جانبازان و معلولین کشور فعالیت دارد و در کسوت ورزشکار و سرمربی تیم ملی، سابقه حضور در هشت دوره پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

دبیر کلی فدراسیون والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه، مدرس جهانی، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به مدت هشت سال سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی و عضو هیأت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می‌رود.
با انتخاب هادی رضایی به عنوان دبیر اجرایی، مسعود اشرفی هم از امروز به عنوان بازرس در کمیته ملی پارالمپیک آغاز به کار کرد. وی که در جریان انتخابات اخیر این کمیته به سمت بازرسی انتخاب شده بود، تا زمان معرفی دبیر جدید عهده دار سرپرستی دبیر کلی بود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار