کد خبر: 951454
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران:
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: ۴۴ هزار مترمربع از محلات، معابر و خیابان‌های این ناحیه در سال گذشته آسفالت و لکه‌گیری شد.

عابدین لطفی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: به منظور بهسازی سطح معابر و سهولت در عبور و مرور ساکنان ناحیه بهاران عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر یکی از اولویت‌های عمرانی این شهرداری است.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 44 هزار مترمربع از معابر سطح شهرک بهاران آسفالت و لکه‌گیری شد.
و افزود:  29 هزار و 600 مترمربع از محلات، معابر و خیابان‌های این ناحیه با بیش از 4 هزار تن آسفالت و  14 هزار و 550  از معابر همین ناحیه نیز با 2 هزار تن آسفالت لکه‌گیری شد.

وی همچنین به جدول‌گذاری 7 هزار و 300 مترمربع از سطح ناحیه بهاران سنندج به منظور ترمیم و ساماندهی وضعیت جدواول و هدایت آبهای سطحی  اشاره  کرد و افزود: 7 هزار و 488 مترمربع کف‌فرش پیاده‌رو، 11 هزار و 310 مترمکعب خاک‌برداری، قریب به 3 هزار مترمربع زیرسازی، 311 مترمربع پله‌گذاری از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی انجام گرفته طی سال گذشته در شهرداری ناحیه ویژه بهاران بوده است.

لطفی بیان کرد: ایجاد 55 مترمربع دسترسی و رمپ معلولین، احداث 14 مورد سرعت‌گیر و انجام عملیات هدایت آبهای سطحی در 12 نقطه از سطح ناحیه از دیگر اقدامات عمرانی در طول سال گذشته بوده است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی نیز  طی سال گذشته یک هزار و 692 گواهی و تعداد 211 مورد پروانه صادر شده است.

لطفی اعلام کرد: در راستای توسعه سرانه فضای سبز در سطح بهاران قریب به 22 هزار متر مربع پارک درون محلی در سال گذشته احداث شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر