کد خبر: 951447
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
دومین دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال عصر دیروز در حالی برگزار شد که نتایج بازی‌های اول باعث شده بود دو میزبان بازی‌های دیروز با احتیاط و البته تهاجمی‌تر پا به میدان بگذارند.
شيوا نوروزی
جوان آنلاین:  شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام در جریان بازی‌های اول این مرحله کاملاً غافلگیر شدند. تهرانی‌ها با تمام ادعا مغلوب شهرداری گرگان شدند و پتروشیمی هم در یک بازی سخت که پایانی جنجالی داشت، موفق شد با نتیجه‌ای نزدیک نفت آبادان را از پیش‌رو بردارد. همین مسئله باعث شد تا هر دو تیم بازی‌های دیروز را کاملاً متفاوت آغاز کنند.
شیمیدر از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و با بهره‌گیری از پرتاب‌های بی‌نقص اختلاف امتیاز خوبی برخلاف بازی اول با گرگانی‌ها پیدا کرد. در این دیدار که جمشیدی و کامرانی از شیمیدر بهترین‌های میدان بودند تهرانی‌ها جبران مافات کردند و با حساب ۹۲ بر ۶۸ پیروز شدند تا دو تیم در پیروزی یک - یک مساوی شوند و خود را آماده دو دیدار بعدی در گرگان کنند.
اما در بندر امام کار پتروشیمی و نفت آبادان باز هم گره خورد. آبادانی‌ها به هیچ عنوان نمی‌خواستند مثل بازی اول بازنده باشند. بنابراین از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کردند، برتری نزدیکی که در پایان نیمه اول پیروزی ۲۷ بر ۲۴ را برای آن‌ها به ارمغان آورد.
تلاش آبادانی‌ها سرانجام نتیجه داد و آن‌ها موفق شدند این دیدار حساس را با حساب ۶۸ بر ۵۸ به سود خود تمام کنند، تا با کسب یک پیروزی و یک شکست امیدوار به دوبازی آینده در آبادان باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار