کد خبر: 951434
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
سخنگـوی کمیسیون اصـل ۹۰ مجلـس شورای اسـلامـی گفت: حضور همـزمان مـدیران شرکت‌هـای خـودروسـازی در هیئـت‌مـدیره سایر شرکـت‌هـا دهـن‌کجی به مردم است؛ چـراکه این افراد در مسئـولیت‌هـای قبـلی و فعلـی خود مـوفق نبـوده و نیستند.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از حضور هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو در هیئت‌مدیره بانک پارسیان و جواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: حضور همزمان مدیران خودروسازی در این شرکت‌ها این سؤال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا این افراد در مسئولیت‌های قبلی خود عملکرد و کارنامه خوبی داشتند که مجدداً در سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها به‌کار گرفته شدند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: تعهدات معوق خودروسازان، خدمات پس از فروش بی‌کیفیت و عدم رضایتمندی مشتریان باعث ارتقای مدیران عامل خودروسازی‌های ایران خودرو و سایپا در هیئت مدیره برخی نهاد‌ها شده‌است!
وی با بیان اینکه قحط‌الرجال در کشور نداریم، اظهار کرد: حضور همزمان مدیران شرکت‌های خودروسازی در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها دهن‌کجی به مردم است؛ چراکه این افراد در مسئولیت‌های قبلی خود موفق نبوده و نیستند، مردم از عملکرد آن‌ها رضایت ندارند. در پی این نارضایتی‌ها تجمعات بسیاری مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های خودروسازی ایجاد شد.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه این گونه انتخاب‌ها نشان می‌دهد شایسته‌سالاری در کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دلیل عدم موفقیت در بسیاری از عرصه‌ها ناشی از انتخابات بدون ضابطه و با رابطه است این اقدامات باعث نارضایتی بیشتر مردم، گسترش ناامیدی و صدمه به زیرمجموعه‌ها و نخبه‌کشی می‌شود. بازی ندادن جوانان در سیستم مدیریتی و عدم‌شایسته‌سالاری منتج به وضعیت کنونی خودروسازی شده و مصداق بارز بی‌حرمتی به مردم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار