کد خبر: 951411
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
آنطور که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده، قرار است تا پایان سال ۹۸، ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود و با این تفاسیر، قیمت مسکن افت محسوسی خواهد کرد.
جوان آنلاین: سید احسن علوی؛ نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌ها و تنش‌های سیاسی بی تردید بر هرچیزی می‌توانند تاثیر بگذارند افزود: سیاست و استراتژی‌ای که دولت دارد، مقرر شده که بخش وسیعی از ساخت و ساز‌ها را شروع کند.

ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال ۹۸

دولت با ساخت واحد‌های کوچکتر به نیازمندان مسکن کمک می‌کند و با این کار می‌تواند از تنش و تقاضای مسکن که در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم بکاهد.

علوی با اشاره به اینکه دولت می‌خواهد ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را برای سال ۹۸ شروع کند افزود: دولت با ساخت واحد‌های کوچکتر به نیازمندان مسکن کمک می‌کند و با این کار می‌تواند از تنش و تقاضای مسکن که در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم بکاهد و با این اقدام دولت شاهد ثبات در بازار مسکن خواهیم بود.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: مشکلات ناشی از تحریم‌ها را قبول داریم که این عامل تورم را به دنبال خود دارد.

ساخت مسکن امید همانند مسکن مهر خواهد بود

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن امید نیز همانند مسکن مهر خواهد بود افزود: این واحد‌ها از ۷۰ تا ۱۰۰ متر به صورت انبوه ساخته می‌شوند و کمک شایانی به قشر آسیب پذیر می‌کند.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت این ۴۰۰ هزار واحد مسکن، تسهیلاتی ارائه می‌شود، ولی این بدان معنا نیست که این تسهیلات به شخص داده می‌شود بلکه دولت به انبوه سازان و سازندگان تسهیلات ارائه می‌کند تا در سطح وسیعی این واحد‌ها را ساخته و در اختیار مردم قرار دهند.

علوی در پایان بیان کرد: بر اساس وعده دولت و وزیر راه و شهرسازی، تا پایان سال ۹۸ بایستی ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود و با این رقم، قیمت مسکن افت محسوسی خواهد کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
عجببببب
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
2
حتما باز کسانی ثبت نام می کنند و بهشون مسکن تعلق میگیره که بعد اجاره میدن و میفروشن و خونه شخصی خودشون رو هم دارن... در حالیکه این خونه ها نباید قابل خرید و فروش حداقل تا چند سال باشه... اینطور جوونهای متولد 60ی با اینهمه گرفتاری و مشکلات که رو سرشون ریخته راحتتر صاحب خونه میشن... خواهشا این خونه ها به افراد واقعا نیازمند تحویل داده بشه...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار