کد خبر: 951353
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به نظر کادر فنی و حساسیت پیکار‌های قهرمانی آسیا در کسب امتیاز رنکینگ اتحادیه جهانی، بهترین ترکیب را انتخاب کردیم.
ابراهیم مهربان در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین گفت: آخرین اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز ۲۴ فروردین آغاز شده و تا روز اعزام ادامه دارد. ما در این مرحله از تمرینات بیشتر روی کار‌های سرعتی بچه‌ها و بالا بردن سطح آمادگی آزادکاران تمرکز داریم تا تیم اعزامی بتواند در بهترین شرایط به میدان برود.
وی تصریح کرد: مسابقات امسال قهرمانی آسیا در چین به دلیل اینکه جزو طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برای تمامی مدعیان از جمله تیم ملی کشورمان برخوردار است، چرا که کشتی گیران باید بتوانند طبق سید بندی رقابت‌های جهانی، امتیازات کافی را در رنکینگ اتحادیه جهانی کسب کنند. طبیعتاً همین موضوع حساسیت و فشار مسابقات را برای تمامی مدعیان افزایش خواهد داد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص نحوه انتخاب ترکیب اعزامی به چین هم گفت: کادر فنی با توجه به مسابقات داخلی و خارجی و همچنین عملکرد اردونشینان تیم ملی، سعی کرد بهترین ترکیب را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کند. بدیهی است با توجه به حساسیت بالای این دوره از مسابقات باید با تمام توان به میدان برویم تا کشتی ایران مثل همیشه بر قله آسیا قرار داشته باشد.

مهربان در پایان در خصوص انتخابات مجمع عمومی فدراسیون کشتی نیز گفت: امیدوارم هر تصمیمی که از سوی اعضای مجمع در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون اتخاذ می‌شود در نهایت به سود کشتی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اطری، بهنام احسان پور، پیمان بیابانی، یونس امامی، محمد نخودی، بهمن تیموری، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم، ۱۰ آزادکار اعزامی کشورمان به رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا هستند.

رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روز‌های ۳ تا ۸ اردیبهشت ماه در شهر «شی‌آن» چین برگزار می‌شود که مسابقات کشتی آزاد روز ۳ اردیبهشت در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم و روز ۴ اردیبهشت در اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار می‌شود.

کد خبر ۴۵۹۰۰۱۵
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار