کد خبر: 951351
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سه تیم خارجی در مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان در اردبیل حضور پیدا می‌کنند.

بهرام آقاخانی در جلسه شورای عالی ورزش در استانداری اردبیل اظهار کرد: با حضور سرپرست فدراسیون والیبال میزبانی اردبیل در این دوره از مسابقات مورد ارزیابی قرار گرفت تا ما از تاریخ 31 خرداد تا سوم تیرماه میزبان مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: میزبان اول این مسابقات ارومیه و میزبان دور بعد اردبیل است که برای اولین بار ما در شهر اردبیل میزبان والیبالیست‌های فرانسوی، پرتغالی، استرالیایی و تیم ملی کشورمان در این مسابقات خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تجهیز سالن ورزشی رضازاده به کفپوش استاندارد و تجهیزات و امکانات مناسب خبر داد و گفت: قرار است تیم‌ها در سرعین استقرار یافته و محل اقامتشان در این شهر باشد.

آقاخانی در مورد بلیط‌ فروشی این مسابقات به شکل اینترنتی و خارج از هرگونه توزیع بلیط به روال گذشته بیان کرد: هنوز در مورد حضور بانوان در سالن رضازاده برای دیدن این رقابت‌ها تصمیم‌گیری نشده ولی ما با توجه به سابقه مطلوب این کار از شورای تامین خواسته‌ایم تا در این زمینه هر چه سریعتر تصمیم‌گیری کنند.

وی ضرور استقرار اورژانس هوایی، هماهنگی با ادارات خدمات‌رسان نظیر آب، برق، گاز و تدارک اینترنت پرسرعت را در محل برگزاری این رویداد یادآور شد و تصریح کرد: قرار است این مسابقات از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی و بین‌المللی پخش شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از شهرداری‌های سرعین و اردبیل خواست؛ تا نسبت به فضاسازی محیطی اقدام کرده و در مسیر حرکت ورزشکاران زمینه پاکسازی محیط پیرامونی را فراهم کنند.

آقاخانی به فعالیت کمیته‌های مختلف برگزاری مسابقات نیز اشاره کرد و افزود: ما با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در مجموعه ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم تا برخی از اقدامات و فعالیت‌های مناسب را در برگزاری شایسته این رویداد انجام دهیم به طوری که قرار است تیم‌های حاضر در این مسابقات از 28 تا 31 خرداد ماه با ورود به فرودگاه اردبیل اسکان یابند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر