کد خبر: 951347
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با هدف توسعه محصولات تولیدی استان و گسترش صادرات بازار‌های خارجی شناسایی می‌شود.

اکبر بهنامجو در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  شناسایی بازار‌های خارجی برای محصولات تولیدی اردبیل ضروری است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که ایجاد فضای مناسب برای تولیدات کشاورزی و صنعتی استان اولویت اساسی است  بیان کرد: در این زمینه استفاده از ظرفیت و توانمندی استان در تولید محصولات کشاورزی و صنعتی برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که این مسئله برای ما مهم است.

استاندار اردبیل گفت: افزایش یک میلیون تنی این محصولات و گسترش صنایع تبدیلی سبب گسترش و  رونق تولیدات در این زمینه می‌شود که در تلاش هستیم با تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه شاهد اشتغال‌زایی مناسب در استان باشیم و به اهداف توسعه‌ای خود جامه عمل بپوشانیم.

بهنامجو تصریح کرد: اهمیت به بازارهای جدید با هدف توسعه محصولات تولیدی استان و گسترش صادرات نیز بسیا ر مورد توجه واقع شده و در این زمینه در تلاش هستیم تا با همکاری و تعامل همه‌جانبه به اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: افزایش و تسهیل مراودات با کشور‌های خارجی بویژه کشور‌های همسایه فرصت خوبی برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای در بخش‌های گردشگری، اقتصادی، علمی و فرهنگی  است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در آینده ای نزدیک به وجود می‌آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر