کد خبر: 951333
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
گفت وگوی "جوان آنلاین" با پیشکسوت سابق استقلال
شاید کمتر کسی توقع داشت که استقلال بتواند در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بتواند الهلال عربستان را شکست دهد، اما این اتفاق رویایی افتاد تا بازگشت رویایی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته باشد البته استقلال به غیر از الهلال، سپاهان را هم در خانه شکست دهد تا روند هجومی این تیم ادامه داشته باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: مجید نامجو مطلق بازیکن و پیشکسوت سابق استقلال در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره بازگشت رویایی استقلال گفت: با بازی خوبی که استقلال برابر الهلال انجام داد و منجر به کسب سه امتیاز شد با انگیزه بسیار بالای در لیگ برتر پا به اصفهان گذاشت. در بازی برابر سپاهان بسیار شجاع و نترس بازی کرد. انصاف یکی از بهترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم. سرعت و تلاش دو تیم برای کسب ۳ امتیاز بازی بسیار قابل تقدیر بود. تفکرات فنی دو مربی در زمین پیاده شد. مشخص بود مربیان تفکر هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند.
نامجومطلق: پاتوسی یکی از بهترین خرید‌های استقلال در یک دهه گذشته بودوی در ادامه افزود: در این بازی آنچه بسیار تاثیر گذار بود تعویض‌های خوب شفر بود که به نظر من همین تفکر باعث پیروزی تیم استقلال شد. دیدیم که پاس خوب منشا در این بازی منجر به گل طلایی توسط پاتوسی شد. درواقع استقلال با این برد توانست باخت دربی را به نوعی جبران کند و هواداران را راضی نگه دارد. البته من هنوز متوجه نشدم گل اول استقلال برابر سپاهان چرا قبول نشد به نظرم داوران خیلی باید در بازی‌های آخر حساسیت و تمرکز بیشتری داشته باشند چرا هر امتیاز می‌تواند سونوشت تیم را رقم بزند.
بازیکن سابق استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال با جذب پاتوسی، منشا و ایسما به تیم قدرتمندی تبدیل شده که حالا با شکست سپاهان به کورس قهرمانی بازگشته است. پاتوسی یکی از بهترین خرید‌های استقلال در یک دهه گذشته بود. استقلا هر چند کار سختی دارد، اما به هر حال باید برای راضی نگه داشتن هوادارانش از هیچ تلاشی دریغ نکند. شکست دادن تیم‌های بزرگی مثل الهلال و سپاهان طی کمتر از یک هفته کار بسیار بزرگی بود که استقلال با هدایت شفر به آن دست یافت.
نامجومطلق با اشاره به اینکه استقلال در شرایط سختی قرار دارد اظهار داشت: ابتدا از همه هواداران می‌خواهم که شرایط استقلال را درک کنند. استقلال روز‌های سختی را پشت سر گذاشته و به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا، در این مدت فشار زیادی را متحمل شده که تا اینجا نتیجه بخش بوده است. امیدوارم در سایر بازی‌ها، نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که این تیم تا حدود زیادی از این فشار‌ها خارج شود. روزی که من عضو کمیته فنی بودم و شفر پیشنهاد شد از او حمایت کردم و الان هم از او حمایت می‌کنم. او مربی بزرگی است و ما هم هیچ گاه حمایت مان را از او و استقلال دریغ نکرده‌ایم. استقلال با حضور شفر شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و رشد فنی در این تیم کاملا مشهود است. امیدوارم همین رویه‌ای که استقلال در پیش گرفته ادامه یابد و استقلال نتایج ارزشمندی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر کسب کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار