کد خبر: 951324
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
گفت وگوی "جوان آنلاین " با کارشناس مسائل فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس از شکست دو رقیب اصلی‌اش نهایت استفاده را برد و با پیروزی برابر سایپا فاصله‌اش با تعقیب کنندگان را بیشتر کرد تا اصلی‌ترین گزینه برای کسب قهرمانی لیگ هجدهم باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت و کارشناس فوتبال در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی که در لیگ امسال شاهد بودیم دیدار پرسپولیس و سایپا بود. بازی که به نظر من فراتر از یک بازی آسیایی بود. در طول بازی سرعت اول می‌زد و همین جذابیت این دیدار را دو چندان کرده بود.
ذوالفقارنسب: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی استوی افزود: طبیعی است هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم مسابقات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار شود. پرسپولیس که داعیه قهرمانی دارد اصلا دوست نداشت امتیازی از دست بدهد برای همین بازیکنانش با وجود خستگی که از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشتند در زمین به بهترین نحوه ممکن مسائل فنی را پیاده کردند تا در عین شایستگی و در روزی که سایپا هم خیلی خوب بازی کرد و مستحق باخت نبود، توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: من فارغ از بازی خوب شاگردان برانکو، بازیکنان جوان سایپا را تیم بسیار جنگجویی دیدم که انصافا اگر در برخی صحنه‌ها جرات و جسارت بیشتری داشتند می‌تواند دست خالی از میدان بیرون نروند و حداقل یک امتیاز کسب کنند هر چند که ناگفته نماند که بضاعت سایپا همین است وگرنه تیمی که از دقیقه چهار پیش می‌افتد باید با اعتماد به نفس بیشتری بازی را مدیریت کند.
ذوالفقارنسب با اشاره به خستگی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: ببینید در حال حاضر پرسپولیس به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فشار زیادی را تحمل می‌کند این فشردگی بازیکنان باعث شده تا خستگی در بازی برابر سایپا مشهود باشد و گل‌هایی که دریافت کردند هم به خاطر اشتباهات ناشی از خستگی بود. اما به هر حال پرسپولیس بازیکنانی دارد که از تجربه زیادی برخودار هستند و همان باعث شد تا گل دقایق ابتدایی را جبران کرده و به بازی برگردند و در نهایت منجبر به یک پیروزی دل چسب شود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که قابل توجه بود و به چشم آمد، نگرش بازیکنان بود. من همیشه عنوان داشته‌ام که برانکو علاوه براینکه به لحاظ فنی، مربی درخور ستایشی است، یک روانشناس خوب هم است. آمادگی جسمانی و مسائل فنی یک طرف و مهمترآمادگی روانی بازیکنان بود موضوع بسیار مهمی که در دنیای حرفه‌ای امروز خیلی به آن اهمیت می‌دهند و حرف اول را می‌زند، مشخص است که برانکو دراین مقوله هم روی تک تک بازیکنان کار کرده است. ببیند این موضوع را ما در بازی با استقلال برابر سپاهان هم دیدیم. استقلال هم با توجه به این که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، اما شفر خیلی خوب توانست آن‌ها را با انگیزه‌تر برابر سپاهان آماده کند و به میدان بفرست.
وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و می‌تواند هتریک کند. البته کار پرسپولیس سخت است و باید تا پایان فصل امتیازاتش را حفظ کند چرا که تراکتور به عنوان رقیب اصلی پرسپولیس همچنان مترصد اشتباه پرسپولیس تا بتواند در صدر قرار بگیرد. پرسپولیس اگر می‌خواهد موفقیت هایش را تکرار کند باید با آرامش و تمرکز بیشتر کارش را ادامه دهد تا به خواسته ایش برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار