کد خبر: 951320
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج:
رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج بازدید کرد.

سارا دشت‌گرد در این بازدید با اشاره به نقش روابط عمومی اظهار کرد: بدون شک اقدامات و عملکرد هر سازمانی به واسطه فعالیت روابط عمومی بیشتر شناسانده می‌شود و این امر مردم را به این باور می‌رساند که مسئولان به دنبال رفع مشکلات و بهتر شدن امور هستند.

وی افزود: روابط عمومی شهرداری و شورا هم از این قاعده مستثنا نیست و بارها و بارها در خصوص نقش آن‌ها در مجموعه مدیریت شهری صحبت شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: روابط عمومی شورا و شهرداری وظیفه دارد اقداماتی که در شهر صورت می‌گیرد را با رعایت اصول  سرعت، دقت و صحت انعکاس دهد.

وی ابراز کرد: شورای پنجم و شهرداری به دنبال اقدامات موثر برای  ارتقای وضعیت رفاه شهروندان و رفع مشکلات موجود است و انعکاس این تلاش‌ها به افزایش امید در میان شهروندان کمک می‌کند.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، توضیح داد: حجم کاری و وظایفی که به عهده روابط عمومی گذاشته شده بسیار زیاد است و افزایش تعداد همکاران این اداره ضروری به نظر می رسد.

وی توضیح داد: نیروهای روابط عمومی به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی شهرداری نیاز به آموزش مداوم و گذراندن دوره‌های ضمن خدمت دارند تا از این طریق بتوانند دانسته‌های خود را عمق ببخشند.

دشت‌گرد ادامه داد: پیش از این نیروهای زیادی در قالب نیروی روابط عمومی جذب شهرداری شده اند ولی حالا بسیاری از آن‌ها در بخش‌های دیگری مشغول به کار هستند که باید سازوکار بازگشت آن‌ها به روابط عمومی فراهم شود.

عضو شورای شهر کرج افزود: عملکرد بهتر روابط عمومی شهرداری و شورا ارتباط مستقیمی با میزان رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری دارد چون از طریق روابط عمومی است که اقدامات، طرح‌ها و برنامه هایی که صورت گرفته یا در حال انجام است، انعکاس می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار