مرتضی سلامی افزود: به منظور اجرای این طرح با هدف تحول در ارائه خدمات غیر حضوری و بهره مندی از فناوری اطلاعات فرآیندهای اداری ارائه خدمات اداری به صورت غیرحضوری فراهم شد.
وی ادامه داد: این سازمان با راه اندازی روش های نوین و غیر حضوری مانند ارسال لیست های بیمه به صورت الکترونیک ، دسترسی آحاد بیمه شدگان به سایت های الکترونیکی و دریافت خدمات را ایجاد کرد.
سلامی تصریح کرد: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در این خصوص دسترسی، استفاده از کار آمدترین و بهترین شیوه های ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مراجعین است؛ به همین منظور جهت رفاه حال بیمه شدگان سامانه متمرکز ارائه خدمات غیر حضوری راه اندازی شد.
به گفته وی بهره مندی بیماران و مراجعان از این سامانه این امکان را می دهد که با استفاده از آن حقوق افراد تضعیف نشود و ارائه خدمات بهینه ، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان صورت پذیرد.
وی افزود : این سرویس با هدف مدیریت بهینه تقاضاها، تکریم و رفاه بیشتر بیمه شدگان پس از ایجاد بسترهای لازم و انجام آموزش های مرتبط به کارکنان و با استفاده از امکانات موجود و با گستره پوشش خدمات این سازمان تعریف شده است .
مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز در پایان بیان کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و نیز همراهی مردم است تا با رفع ایرادهای احتمالی در آینده نزدیک این طرح در تمام کشور اجرا می شود.