کد خبر: 951298
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
نماینده بستان آباد در مجلس:
نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده ۱۳ کیلومتری بستان آباد- شبلی بیش از زمین لرزه قربانی می‌گیرد.

محمد وحدتی اظهار داشت: آمار یک ساله تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در مسیر کوتاه شهر بستان آباد تا گردنه شبلی از تلفات بعضی زمین لرزه‌ها نیز بیشتر است.

وی خواستار تسریع در چهار خطه شدن مسیر بستان آباد - شبلی شد و گفت: در یک سال گذشته ۱۵ نفر در این مسیر ۱۳ کیلومتری بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادهاند.

وحدتی ادامه داد: از حدود ۳ سال پیش عملیات تعریض و ۴ باند کردن این مسیر آغاز، اما با پیشرفت کمتر از ۴۰ درصدی متوقف شد و بیش از یکسال است که مردم منطقه و مسافران این جاده پرتردد منتظر تکمیل پروژه هستند.

وحدتی همچنین خواستار تسریع در عملیات تعریض پل رودخانه «اوجان چای» شد و گفت: جاده‌ای که از وسط شهر بستان آباد عبور می‌کند، ترانزیتی و بین المللی است و اداره راهداری باید برای تعریض آن اقدام عاجل کند، زیرا ادامه وضعیت فعلی تردد و رفت و آمد در داخل شهر بستان آباد را با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار بستان آباد نیز از اتصال تیکمه داش به آزادراه پیامبراعظم (ص) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پروژه ۱۵ کیلومتری جاده اتصال تیکمه داش به آزادراه با مشارکت بخش خصوصی و به محض تأمین اعتبار کلید خواهد خورد.

موسوی همچنین از آماده شدن حفاظ‌های جداکننده ۳ کیلومتر از جاده بستان آباد به تبریز هم خبر داد و افزود: نصب حفاظ‌های جداکننده در باند رفت و برگشت این جاده با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی تا ۱۰ روز دیگر آغاز خواهد شد.

موسوی در پایان از آغاز عملیات آسفالت راه روستای باشکند نیز خبر داد و گفت: زیرسازی این جاده به پایان رسیده و با مساعد شدن هوا آسفالت این مسیر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر